utorok 13. januára 2015

♥ Móda ♥



Salam ! ♥
(Nebavilo ma vás stále zdraviť ahojte, čaute .. Bolo to také otrepané, tak som sa rozhodla, že dnes vás pozdravím nejak originálnejšie a to v Azerbajdžančine :D Je to zlaté nie.. salam.. salám.. saláma...)

Dnes som znudená a unavená, preto sa mi nechcú hľadať fotky a dávať ich do koláží, preto som sa na dnes rozhodla pre nejakú možno kratšiu, možno dlhšiu úvahu, čo znamená móda pre mňa, okolitý svet, čo mi na nej vadí a pod ... 

"Móda je sociálno-psychologický fenomén, ktorý vplýva na rôzne ľudské aktivity a myslenie."
- Wikipédia.  Nemohla som dospustiť aby ste nevedeli, čo si o tom myslí drahá wikipédia.. 

Počula som už veľa názorov na módu, ale čo toto celé znamená pre mňa ? 
Viete, že neviem ? 

Pre mňa je to niečo, čo ma baví. Móda je to, čo určí niekto vyšší a potom to používa väčšina, alebo neviem ako to povedať. Samozrejme móda môže byť aj v hudbe, názoroch .... Ale vy viete, ktorú módu myslím, samozrejme tú v obliekaní :3 

Keď sa povie móda ja si predstavím prehliadky, veľa pekného oblečenia, modelky, modelov, krásne postavy a ksichtíky. Ale móda ako oblečenie môže byť aj na fotke a túto časť ja milujem. Proste tú prípravu. Nájsť oblečenie, fotenie, napísať článok publikovať a potom niektoré tie ohlasy sú tak super.  Alebo môže to byť aj styling, make-up, vlasy a pod.. Každého z tohto priemyslu baví niečo iné. Mimo toho milujem aj čítanie interviews o živote modeliek, o značkách, prehliadkach a pod. Veď určite viete, čo myslím.

Nemala som sa dávať na písanie tohto článku, keď ho neviem ani napísať.

Je to proste vec, nehmotná, niečo, čo tu bolo, je a bude stále, nevyhneme sa tomu a je to úplne prirodzené. Tak ako je tu pocit radosti, smútku, tak ako je tu diskriminácia, feminizmus tak niečo také ja aj móda myslím. A potom sa "presťahuje" do hmotných vecí. Na príklad šťastie do úsmevu, móda do oblečenia atď .. Veď viete, čo sa vám snažím napísať ? 

S módou sa mi dosť úzko spája modeling, ktorý ja vážne milujem najviac na svete ♥ . Fotenie, cestovanie, obliekanie, známe osobnosti .. aaah ♥ .. like dream ♥ .. Od malička, keď sa ma spýtali na to čo chcem byť povedala som modelka, ale všetci sa začali smiať.. Pff .. Veď ja im ešte ukážem .. 

K celému tomuto sa viaže aj štýl. Náš osobný štýl, ktorý má každý iný a zároveň podobný. Ale len niektorý sa ním riadia. Náš štýl je oblečenie, čo sa nám páči, ktoré si radi obliekame. Nikdy !NIKDY! sa nesmie stať, že by sa nám náš štýl nepáčil, pretože je náš a my sami si ho vytvárame. Proste to takto nefunguje. Ja sa rada obliekam podľa seba, ale nie vždy je to vhodné, preto volím pohodlnosť pred krásou alebo tým, či je to in. Samozrejme trendy veci a ich nakupovanie zbožňujem.

A čo nemám na tomto priemysle rada ? To, že keď je nejaká škola na odevný dizajn a každý rok ju vyštuduje 60 študentov tak nemôžu uspieť.. Prosto tých návrhárov je hrozne moc. A ďalšia vec je, že sa sústredia na viac na kvantitu ako na kvalitu. Prečo neurobia jednu/dve prehliadky ročne, ale prečo 4 ? To je hrozne veľa a potom to aj tak vyzerá. Ako diela sú super, ale mohli by byť aj lepšie myslím :) Na názoroch ľudí mi vadí, že odsudzujú postavy ako majú modelky pri tom sú pekné, ale oni chcú dať na móla aj bacuľky .. Ako ja nevravím, že sú škaredé, ale iný ľudia potrebujú mať nejaký ideál a cieľ. Keď ich možno niekto, kto môže mať v budúcnosti obezitu ich uvidí a rozhodne sa na sebe makať a zmení tak svoj nepekný osud.. 

Čo sa mi veľmi páči v oblasti modeliek je to, že sa dáva pomaly do popredia nie vychudnutosť a umelosť, ale prirodzenosť a zdravie.. ♥ To si nesmierne cením na tom všetkom.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

A celkom som sa už v tomto celom stratila a zamotala ako vždy .. aspoň mne sa to tak zdá .. No nevadí radšej už končím :)) Celé to bola len nejaká úvaha, ktorá ostala z časti otvorená, pretože nemá pointu, záver, ukončenie .. Iba som zhrnula pár poznatkov, ktoré sú už mnohým ľuďom jasné. Nevadí.

Aký máte na módu názor vy ? Baví vás? Čo na nej ? 

A pesnička na záver :3 ♥


With love
AA

2 komentáre: