utorok 20. januára 2015

Instagram-diary #4



Ahojky ! :3

Keďže módny týždeň sa nám skončil v piatok (plánovala som to neskôr, ale víkend nešiel zrovna podľa mojich predstáv, tak som to už nechala tak) mala by som najbližší článok ,čo je ten dnešný urobiť o niečom inom. A to mám i v pláne. Moc som nevedela o čom písať, tak som sa rozhodla pre instagram diary za December. Ten tu už dlho nebol. Dúfam, že sa vám bude páčiť ! :3


Mega sa mi páči táto fotka 😍 Najviac sme ❤💋 /  Náš Vianočný anjel s knírkem 😍😍/  Najviac crazy dievča toto 😻😹😹 Lucinda moja Praškova škareda 😊


 Prvé fotky v tomto mesiaci na mojom Instagrame sú prevažne zo školy, keď sme ozdobovali stromček a dávali na seba ozdoby. Tiež k nim patrí fotka z Mikuláša, kedy asi štvrtáci prišli do našej triedy, rozdali mikulášsku poštu a pomaľovali nás rúžom. Ja som sa samozrejme musela ešte s kamarátkou pofotiť, lebo sme narcisky ♥ ... Keďže to bol piatok a ja som mala poobede ešte jazykovú, chcela som si to odmaľovať, čo som aj urobila, ale bola to dosť veľká chyba, pretože to nešlo dobre dole a ostali po mne červené šmuhy a to som to drhla tak, že som si skoro urobila dieru na ksichte. Takže z mikulášskeho dňa sa stal i deň, kedy som mala prvý krát na sebe make-up, pretože sme sa tie šmuhy snažili zatrieť, čo aj tak nepomohlo.. :D


❤💙💚💛💜 / Všetko najlepšie k Vašíčkovým narodeninkaam 😍
Hobbit je najlepší forever ✌💘👑 /
Čitkame si so sestričkou 😍😍❤💋📖 / Veď prečo si neurobiť snehuliaka z cesta ? ⛄❄😂😍

Prvý obrázok je moja milovaná obloha, na ktorej som závislá. Teda na jej fotení. Myslím, že je nádherná, čo myslíte vy ? :3

Druhý obrázok je môj svetový photoshop, ktorý tak rada produkujem a tento bol zrovna na kamarátove narodeninky, pretože obaja zbožňujeme Pána prsteňov.

Tretí obrázok.. Milujem chvíle so sestrou, keď sa nehádame ♥

Štvrtý obr... Na chvíľu nechám mamu a ségru osamote a ony hneď toto :DD :3

Milujem ich !!! A konečne som sa dočkala novej časti ❤ #prettylittleliars #PLL #PLLARMY #lovepll #christmas #spoby #haleb #ezria #paily / S mini boyfriendom na mini nákupoch ❤💋 / Zlatička najväčšie ❤😍💋




Kto pozerá PLL ? A kto sa tak neskutočne tešil na vianočnú časť ako ja ? Aww ♥


Nákupy s maniačkou mojou musia byť. Veď prečo nekúpiť pre ňu mužskú košelu za 30€..

Miláčikovia najväčší počas vianočného posedenia v škole. Ako fotiek mám za tie 4h asi 500, ale pridala som len túto jednu (don´t know why).. Aj tak sme na nej všetci krásny ♥

Najkrajší stromček máme 🙊❤💋 / Losos najviac 🐟❤ #losos #salmon #lunch #najlepší #obed #delikatesa #jedlo #ryba #fish / Najkrajšia vianočná obloha ❤💋 / Niekedy je taký dementný, až to hraničí s genialitou. ❤

Stromček ozdobený, losos urobený.. najdokonalejší deň pred Štedrým dňom ♥ Bože ako ja milujem lososa. :3 Čudujem sa, ale sama sebe, že som nepridala žiadny príspevok zo Štedrého večera, akurát tu oblohu, ale ani to neviem, či nebolo náhodou 25. ... Nevadí.

Na poslednej fotke mám nový kabát z Tally Wejlu, ktorý milujem :3 ♥ .. A mimochodom mám na tejto fotke na insta najviac likes. Jeej... :D

-------------------------------------------------------------------------------------

Tak toto bol môj insta mesiac. Keď skončí Január dám ďalší, pretože už sa tam kopia celkom zaujímavé fotky :3 ..Zatiaľ len dúfam, že sa vám páčil tento príspevok. Máte instagram ? :)

Táak a pesnička na dnes je veľmi známa a rozhodla som sa ju pridať, pretože je super a až dnes som si všimla aký má úžasný klip ♥



With love
AA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára