piatok 30. januára 2015

Čo je nové ?



Ahojte všetci !

Dnes som sa rozhodla, pre kratší informačný článok, pretože som zmenila design, pridala/odobrala pár vecí a podobne .... Ak sa chcete dozvedieť, čo bude nové, čítajte ďalej :)



1. Zmenený dizajn

Trochu som sa "pohrala" s dizajnom blogu. Pred tým sa mi to síce páčilo viac, ale ani teraz to nie je zlé. Pôvodne som mala pripravený obrázok na hlavičku blogu, ale keďže mi to tam išlo dať iba tak čudne zostala som pri obyčajnom nápise.

.
.
.

2. Zrušenie top 5 piesní

Keďže pridávam, nejakú pesničku skoro do každého článku, kolónka v pravom paneli mi prišla zbytočná, tak som ju zrušila :)

3. Nové vecičky v pravom paneli

Trochu som sa pohrala aj s pravým panelom a okrem odstránenia top 5 piesní, som pár vecí i pridala. Sú to na príklad celkový počet zobrazení stránky, hľadaj, preklad, blogy, ktoré sledujem a moje obľúbené citáty, ale je možné, že ešte niečo popridávam :) 


5. Články v piatok

Jedna z vecí, ktoré chýbajú môjmu blogu je pravidelnosť, preto som sa rozhodla, že v piatok vždy aj keby sa neviem, čo dialo pridám článok. Samozrejme budem pridávať aj iné dni, ale to budú väčšinou tie, ktoré mi prídu " pod ruku ".

6. Random články

Neviem, či sa tieto články dajú nazvať práve random, ale hádam áno. Moje ďalšie rozhodnutie bolo v oblasti nového druhu článkov. Tieto randomy budú krátke články s fotkami. Budú to napr. krátke úvahy alebo pekné fotky, ktoré nestoja za článok, ale stoja za zverejnenie :3

------------------------------------------------------------------------------------------

To by bolo na dnes asi všetko. Taký kratší informačný článok bolo už na čase pridať, takže dúfam, že vám menšie zmeny nevadia a páčia sa vám :)


with love
AA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára