nedeľa 11. januára 2015

Magická Dolce&Gabbana ♥



Čahojte ! ♥

V mojom fashion weeku dnes prichádzam s ďalším článkom. Bude sa týkať úžasnej značky Dolce&Gabbna a jej úžasnej kolekcie pre jeseň/zimu 2014/2015. Verím, že sa vám bude páčiť tak, ako mne, pretože ja som z nej nadšená.



Celá kolekcia mi pripomínala nejaké kráľovstvo a jeho priľahlý čarovný les. Niektoré modely u žien pripomínali zvieratá, lesné víly, mudrcov alebo rytierov. Pravdaže nesmiem zabudnúť ani na mužov, ktorý pripomínali kráľov, šľachtu, nič neriešiacich pajácov alebo rytierov v lesklej zbroji. Tvorci tejto kolekcie popustili uzdu svojej fantázii a my sa môžeme preniesť do obdobia zámkov, kráľov, rytierov, princezien, divožienok a rozprávok ... Vlastne celá táto kolekcia má tému rozprávky. Je to priam kúzelné. ♥


Modelky - ľahký make-up - jemne zvýraznené obočie a oči, väčšinou blondíny, prirodzene pekné


Modely - všetky škály siluiet

Farby modelov - červená, čierna, sivá, hnedá, modrá, biela

Materiál - hodváb, kožušina, vlna, plátno, zamat

Vzory - kvetinové, zvieracie, kľúčové, rytierske uniformy, ornamenty, tváre kráľov a svätcov 


Doplnky - remienkové topánky, čižmy pod kolená, kabelky, kožušinové kapucne, rukavice, koruny


Ak máte záujem pozrieť si celú módnu prehliadku, fotky z nej alebo zo zákuliasia tak jedine na skvelo prehľadnej stránke značky Dolce&Gabbana -
 http://www.dolcegabbana.com/woman/fashion-show/

No nebudem už viesť zbytočné reči a vy si môžete pozrieť niektoré z pre mňa najkrajších modelov u žien i mužov. :) Ale pozor aby sa vám nestala nejaká porucha zo šoku úžasnosti ! ♥


Na záver vám chcem poďakovať, že ste si prečítali a pozreli tento článok a dúfam, že vás Dolce&Gabbana nadchla tak ako mňa :) . Ak chcete vidieť viac modelov, celú prehliadku alebo video zo zákulisia (ktoré je úžasné!) stačí kliknúť na link, ktorý som napísala vyššie a môžete si vybrať, čo chcete pozerať.

Prajem pekný zvyšok večera (alebo skôr dobrú noc) ! :3


With love
your amazed
AA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára