pondelok 2. februára 2015

Little things

Ahojte!
Takže dnes prichádzam s prvým už spomínaným random článkom.
Nazvala som ho Little things, pretože všetky fotky sú maličkosti, ktoré sa mi stali tento víkend a tiež kvôli tomu, že počúvam pesničku little things, trochu spomínam :D
Dnes som robila zdravé čokoládové cookies. Síce mi trochu pripiekli a boli málo sladké, dali sa zjesť. Recept na ne môžete nájsť tu, sú vážne super a ľahko sa pripravujú !
Ďalej som sa dnes bola s kamarátkou sánkovať a dopadlo to tak, že som skončila celá pod snehom, nevadí no..
Neskôr prišli ku mne kamarátky na čajík a v mobile mojej milovanej umelkyne (nádherne kreslí a chodí na umeleckú) som našla roztomilo úžasný obrázok, ktorý kreslila... maj luv ♥ ♥ Nedá mi sa s vami oň nepodeliť :))
Včera som sa po roku bola konečne korčuľovať na zimnom štadióne a poviem vám chýbalo mi to. Jedno koliečko som dala za 19s, hoci som si pri tom skoro vykĺbila ruku ,to viete, keď brzdíte typom čo najrýchlejšie sa hoď o mantinel, kým ti niekto nevojde do cesty.. 
Samozrejme nesmie chýbať nejaké to selfičko ♥ 
Aký ste mali víkend vy?

♥♥♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára