piatok 6. februára 2015

Instagram-diary #5



Ahojte ! Po skoro týždni neaktívnosti sa zase hlásim a to s Instagram diary, pretože Insta je moja láska, mne došli nápady na články, je nový mesiac, za chvíľku ide v telke Harry Potter, takže nemám čas na zložitejšie články a rada píšem tento typ článkov. To by som asi zhrnula moje dôvody písania tohto príspevku, teraz sa môžeme pustiť k môjmu životu v Januári.

Inak len taký oznamík - Budúci týždeň si budem užívať  na lyžiarskom so spolužiakmi, ale článok v piatok by aj tak mal byť a možno ich bude aj viac, uvidím ako zajtra budem stíhať baliť, písať a plánovať !

Ale už sa pusťme rovno do článku ! :3 ♥


#happynewyear #pf2015  2015. A new book with a blank pages. Let's write a bestseller.♥ / #najväčšia #krasavica #a #nejaké #čudo #čo #to #fotí #fui / #s #mojím #najväčším #trapkom #na #svete #ktorý #je #hrozne #trápny #a #neváži #si #peniaze#dal #20 #centov #na #pesničku #v #nejakom #pajzli #ala #narohu .. #no #trapas .. #love #u #bzdzocha
Nový rok, nová šanca, príležitosť na nový začiatok :) .. Takto by sa dal opísať nový rok a tak je i najčastejšie opisovaný, ale najlepšie to zhrnula asi jedna z mojich najmilších blogeriek Nicol v článku na jej blogu - 2015 – Rok zázraků ? Nikoliv.

Pár dní po novom roku som samozrejme musela otužovať vzťahy s kamarátmi, boli prázdniny, no nevyužite to. Samozrejme som bola s mojimi tupelami najkrajšími (najlepšia kamarátka a najlepší kamarát) v bare, popíjali sme si kofolku, rozprávali sa o všetkom a smiali až do nekonečná :3

Ten, kto zvyčajne sleduje dav sa nedostane ďalej, než dav. Ten, kto kráča sám sa pravdepodobne ocitol na miestach, kde nikto iný nebol. -Albert Einstein⭐ Fuck you world. I have my own rules. ✔ / Najviac tieto baby ♥ táto noc bude najviacq ♥_♥ / Tieto moje holky sú najviac crazy ♥ Ľúbim vás najviac šťandy / My little sister ... sunshine ☺
Selfíčko nesmie proste chýbať, tých bolo tento mesiac veľa..

Poznáte tie noci, keď máte prespávačku s tými najcrazy osobami na planéte? Určite áno.. Ja som si túto so spolužiačkami v Terchovej užila najviac ako sa dalo. Vypila som asi jednu a pol fľaše minerálky, zožrala pár perníkov a mnoho mnoho ďalšieho, pár krát sa hodila do snehu, čakala do druhej na hokej a o pol tretej zaspala a samozrejme urobila asi 1000000 fotiek... ♥ 
Friends everywhere and forever <3

Možno si pamätáte článok vo Fashion weeku, kde boli aj fotky mojej sestry, tak jednu podarenú som nemohla nepridať na Instagram..

Tento týždeň ➡ módny týždeň ➡ www.amazing-adria.blogspot.sk ⬅This week is fashion week on my blog ♥ #fashion #móda #dolce&gabbana #dolcegabbana #winter #autumn #2014 #2015 #fashionweek #lovefashion / Ani som sa nezmenila :( .. #I #will #never #change .. #help #me .. / Trapky najväčšie moje / ....
Na prvom obrázku som chcela upozorniť na už spomínaný fashion week na mojom blogu..

Na druhom som urobila koláž mojej "zmeny" ... Prvá fotka bola odfotená asi pred 4-mi rokmi :D A stále som rovnaká, akurát som podrástla a trochu schudla :D 

Na treťom sú moje lásky. Keby poviem, že nie sú šibnuté klamala by som, ale nechcem toto slovo používať pri každom obrázku s kamarátmi (aj keď nemám na výber), tak len poviem, že toto sú moje dve retarďáčky ♥ . Fotku som fotila inak ja dokonalý fotograf. Keď vidím túto fotku je mi z toho trochu aj smutno, lebo si spomeniem na určité veci, ale to teraz nejdem rozoberať. :)

Jeden z prvých pokusov spraviť koláž Miley a myslím, že to nie je až také zlé. To, čo som k tomu obrázku napísala bolo dosť dlhé, preto som to nedávala pod obrázok, ale hodím vám to sem. Vedela by som na túto tému napísať toho veľa, ale v tomto článku bude musieť stačiť len toto -
  " Nezáleží mi na tom, že hulí trávu, nezáleží mi na tom že ukazuje cecky svetu, že sexisticky vystupuje.. Je mi hlboko u prdele, že moji kamaráti ju za to odsudzujú. Podstatné je, že ju mám rada ja. Som smiler už 7 rokov a milovala som ju za čias Hanny Montany, za čias dlhovlásky Miley, milujem ju za jej crazy éry a budem ju milovať až pokým nezomriem ♥. Pretože všetci si všímajú iba to, čo robí, to čo píše bulvár, ale nikto ju v živote nestretol, nerozprával sa s ňou (nevravím, že ja hej), väčšina si nevšíma jej návštevy v nemocnici, pomoc nejednej charite. Ona je inšpirácia. Je inšpirácia, že máme vedieť byť odviazaný, nemáme sa báť byť sami sebou, nemáme sa báť milovať a popri tom nemáme zabúdať na dobré činy. Viete čo ? Mne je jedno, čo si o nej myslíte. Ja sa vám nestarám do toho, čo máte radi vy, tak vy sa nestarajte do toho, čo mám rada ja. Miley is queen ♥ That's all. Love you ♥ @mileycyrus #mileycyrus #miley #cyrus "

Miláčkovia .. Dnes topiq dniq ♥ / Luv it zooo muchiis ♥ / Eat glitter for breakfast and shine all day ♥ / Love evenings like this ... ♥ #evening #tea #lazy #book #hobbit #teddybear @petka.mazgutova ďakujem za pohár .. Využívam ho :)
Keďže som jediný schopný fotograf v okolí fotila som pár ľudí s vážnou mentálnou poruchou (zase moji kamaráti, zase iný) .. Myslím, že to dopadlo celkom fajn i keď mrzlo a myslím, že som vám do nejakého príspevku fotky, ktoré vyšli aj dávala...

Konečne mi prišlo tričko, o ktorom bol mimochodom tiež článok prednedávnom...

Outfit poznáte .. :)

Pri čítaní Hobbita, ktorého aj tak nemám práve v pláne dočítať, pretože sa chcem vrhnúť na Harryho Pottera ♥

Love is awesome. Love that skirt ♥ #newyorker #smile #love #skirt #pink #cute #awesome / #Bubbleology :3 mango a liči /
Zasnežená Žilina .. / #Kráska #som #zasnežená #najväčšia #beztváre #jupí
Milujem chodiť po meste s kamarátmi, skúšať nové veci, či už sa to týka jedla alebo oblečenia, a raz keď sme išli na jazykovú sa nám podarilo chytiť práve "snehovú búrku", takže keď som po ceste jedla pizzu bola to pizza s príchuťou snehu... Mňam ! :D :3

--------------------------------------------------------------------------------------

Akurát som dokončila článok a akurát sa začína Haryho mamka.. Tak ja sa už nejdem rozpisovať.. Páčko lásky :** ♥


(V poslednej dobe mám chuť na také opúšťacké pesničky, to robí ten Valentín za dverami a ja still alone...... )

With love
AA

2 komentáre: