piatok 20. februára 2015

Jarné prázky *--*


Čauky ahojky ! :3
Ako sa máte? Ako trávite jarné prázdniny? Nepremohla vás choroba?
Hneď na začiatku prázdnin - na Valentína - som sa s kamarátkou bola lyžovať do vedľajšej dediny na menšiu somársku lúčku, ale zabavili sme sa to je podstatné. A až potom som sa pustila do čokolády a náreku aká som sama.. :D
Celú moju rodinu premohla choroba. Okrem mňa samozrejme, ja sa ešte držím. Potrebovala som niekam vypadnúť, preto som len zavolala mojej milovanej spolužiačke a o chvíľu sme si sedeli na čajíku v kaviarni. Ona je tak roztomilá <3 . Potom sme samozrejme skočili aj na menšie nákupy.
Musím sa podeliť aj o pár lahôdok, ktoré som tento týždeň ochutnala. Medzi ne patria hlave pomelo a banánovo-jahodové smoothie. Taktiež má ocko dnes narodeniny a so sestrou sme mu dali rozkošný darček, nesmel chýbať slávnostný obed v podobe lososa.
Moje malé tupé mača Carrie, ktorá už dávno nie je mača, nesmiem zabudnúť ukázať, pretože len ona môže usúdiť, že moje topánky sú ideálne na škrabanie pazúrikov.
Tento týždeň by mali vychádzať prevažne zamýšľacie články, pretože na také mám dosť tém.
Vidíme sa pri ďalšom článku. Pá ♥

 ♥ ♥ ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára