utorok 3. septembra 2013

14.Kapitola

Ráno som sa zobudila na pípanie mobilu. Na moje veľké prekvapenie volal Tobi. Chce aby som išla na chvíľu na facebook. Pravdaže som išla aj keď ma zobudil o ôsmej ráno ! Ospalo som pustila net. Prvé čo som zapla bolo youtube. Chcela som nejakú pesničku na prebratie. Jediná, ktorá mi vtedy napadla bola od New Boyz- You are Yerk . Na fb ma už Tobi pekne-krásne čakal. A tak trochu tam čakal aj Oliver. Zapípala mi správa. Celá som stuhla. Našťastie bola od Tobiho. Rýchlo som mu odpísala: ,, Tobíí.. ahooj :* . Teraz sa odhlásim s chatu .. Ale budem stále tu tak v kľude píš ;) ." Rýchlo som si tedy vypla ten chat. Oliver mi nestihol napísať. Uff ..  Tobi mi povedal, teda vlastne napísal nech ešte s Barčou prídem. Keby ma zavolá samú som tam ako na koni. Ale takto. Dobre viem ako to dopadlo minule. Awhrr .. Nevedela som čo robiť. Po dlhom presviedčaní som povolila. Však čo sa môže stať ? Teda to som vedela, ale .. však ju ustrážim .. Nakoniec som sa s ním dohodla na 30. Decembra o 14:30 .. Čiže tam idem o dva dni. Áa, ešte mám čas . Ešte som rýchlo cinkla Barči. Ani ja a ani ona nebola nadšená, že telefonujeme. Avšak keď som jej povedala o čo ide povolila. Takže o dva dni sa ide do mesta. Už sa teším. Aj keď je to s Barčou a Tobim. Niekedy som si prehrávala ten moment ako sa skoro pobozkali, ale vždy som to úspešne zahnala. Ale nedalo mi myslieť pri tom na Mareka. Presne ako aj teraz: ,, ÁAaach .. Stále musím naň myslieť. Už ma to nebaví ! Halóo ľudia mám tu samovražedné sklony ! Jasné, že nikto nič nepovie, keď sa rozprávam sama so sebou vo svojej gebuli." Niekedy si prídem ako nafetovaná. Ale to som celá ja. Všetci si dúfam už zvykli...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára