nedeľa 28. decembra 2014

Najkrajšie Vianoce ♥




Ahojte :)

Tak som o5 s5 :) .. Dúfam, že ste si vianočné sviatky užili, pretože ja áno :* Akurát dnes som zistila, že som zabudla publikovať článok, ktorý som písala na štedrý deň. Bolo to len malé prianičko, ale rozhodla som sa, že vám to sem i tak pripletiem :) Budete mať na budúci rok ♥ :D Tiež som pripísala ako som trávila vianočné sviatky ja :) . Dúfam, že sa vám článok bude páčiť. Prajem pekné čítanie :D



*malé prianie*

Konečne sú dnes už tie moje vysnívané a dlho očakávané Vianoce ♥

Ja vám k nim chcem len pár riadkov napísať.

Začnem tým, že vám prajem nádherné Vianoce, plné šťastia, pokoja, lásky. Tiež vám prajem bohatého Ježiška a aby ste dostali všetko, čo si prajete :) 

Dnešný deň je ako stvorený na to, aby ste boli so svojou rodinou, aby ste sa mohli najesť až do prasknutia, aby ste mohli roztrhať baliaci papier z darčekov, v ktorých asi aj tak viete čo je, aby ste mohli sedieť pred telkou a dívať sa na vianočné filmy a pod. Tak si to užite :) 

Prosím vás nezadrhnite sa kosťou z kapra (ak ho máte, ale pre mňa je to klasika), neprežente to so šalátom a koláčmi a nezaspite na polnočnú omšu (aj to patrí k Vianociam :) ) 

Moje záverečné slovo je asi také.. Užite si to poriadne :3 Veď ďalšie sú až za 365 dní :D 

Ešte raz veselé Vianoce ♥


* môj štedrý deň a vianočné sviatky *

V krátkosti by som vám chcela opísať môj štedrý deň.

Ráno som vstala a ani som si poriadne neuvedomovala, že sú Vianoce až neskôr mi to docvaklo. Je mi z toho smutno, ale Vianoce už pre mňa bohužiaľ neznamenajú to, čo kedysi, keď som bolá malá. Starnem no :( Chcela by som mať zase ten zápal pre Vianoce. Akože Vianoce milujem. Tú atmosféru a ozdoby (hlavne tie ozdoby), voľno, dobré jedlo... Ale aj tak sa už nikdy nezobudím s takým nadšením, že sú Vianoce a nebudem mať takú radosť z nich.

A toto nadšenie nie je jediná vec, ktorá sa zmenila. Musím viac pomáhať v kuchyni :D
Preto hneď z rána po raňajkách sme sa so sestrou podieľali na výrobe zemiakového šalátu, ktorý robíme vždy na štedrý deň. A pretože ja som ja, balila som aj darčeky ešte v ten deň na poslednú chvíľu. Nesmiem zabudnúť na to, že sme boli pozrieť aj na cintoríne, pretože aj to tomu patrí k Vianociam.

A celý deň ubehol tak nejak rýchlo a zrazu tu bol večer a začali sme sa obliekať. Nejdem spomínať, že som kým som si vybrala nejaké vhodné slávnostnejšie oblečenie, vyhádzala som polku skrine. Avšak niečo som si už našla, poobliekala som sa a išli sme si všetci sadnúť za stôl. Darčeky tam už boli, ale už som nehorela tak zvedavosťou a horlivosťou k nim ako kedysi. Aj tak som vedela, čo je vo väčšine. Skôr som bola zvedavá, čo povedia ostatní na darčeky odo mňa. Zo zamyslenia ma vytrhli až rodičia, ktorý už vstávali k modlitbe. Tak sme sa pomaly pomodlili, pomaly najedli (trvalo nám to asi 35 min. ak som stopovala správne :3 ) a ešte chvíľu si posedeli za stolom, pri tejto časti, ako každý rok, som už triasla nohami, pretože sa mi dalo ísť hrozne na wc. To znamenalo, že sme museli naše trávenie po dobrej večeri urýchliť a pustiť ma na wc. Vravím ako každý rok. Môj močový mechúr robí z toho pomaly aj tradíciu.


Keď nadišla chvíľa rozbaľovania, počkala som najskôr kým si darček rozbalí ocko s maminkou. Darčeky sa im samozrejme páčili, tak som si so spokojnou dušičkou, opretá o teplý radiátor, začala rozbaľovať darčeky aj ja. Dostala som kopec oblečenia, kozmetiky, pár párov ponožiek a papúč a k tomu pár drobností ako fotoalbum (vytúžený), knižku ... ♥ U babky som potom dostala ešte jednu a obe boli od môjho najmilšieho autora :) Johna Greena. Taktiež sme ako rodinný spoločný darček dostali od Ježiška tablet a sestra dostala keyboard :)


Po celej tejto udalosti sme si všetci spolu sadli za tv a pozerali filmy ako "Láska na vlásku" a iné. Poviem vám, Slováci sa prekonávajú s tým točením filmov a keď v tom budú pokračovať možno to bude vyzerať ako skutočnosť v tom filme a nie akoby to len hrali.. :)

Zhruba o 23:15 som sa poobliekala a išla sa stretnúť s mojími najlepšími kamarátkami. Tam sme si spolu dali darčeky, porozprávali a išli na polnočnú. Potom sme sa ešte trochu prešli a hurá domov spať. :)

Prvý vianočný sviatok bývaval vždy úžasný ! :) Celý deň sme sa len bavili s vecami, ktoré sme dostali a dívali na telku, ale ako som už povedala.. Starnem.. Už som musela zas trochu pomôcť v kuchyni, pochystať veci k babke a pod.

Druhý sviatok vianočný sme strávili celá rodina u babky. Teda babky, dedo a dve mamine sestry s deťmi. Tretia býva vo Švajčiarsku, takže sa nemohla odstaviť. Všetci sme si už zvykli, ale je to moja krstná, ktorú vidím raz za 2 roky a bolo mi za ňou dosť smutno :/ .. No nič to. Proste sme robili to ,čo sa na Vianoce patrí. Boli sme spolu.

Tretí sviatok vianočný ,ktorý hádam ani neexistuje sme boli všetci ešte stále u babky. Už nasnežilo, takže sme sa boli aj prechádzať, čo bolo dosť super. Sneh, mráz štípajúci na tvár, vianočná výzdoba a rodina. To boli tie pravé Vianoce. Konečne ♥

A dnes sú narodeniny mojej sestry. Má 13 a je to už malá pubertiačka. Och ako rýchlo mi rastie pred očami. Teraz síce hrozne papuľuje a každé druhé slovo, čo jej výjde z úst a myslí si pri tom aká je drsná je trápne, ale je to moja sestra a ja ju ľúbim a bude z nej pekné dievča.. Keď ju prestane mátať tá sprostá puberta ! :D Ja som si tým tiež prešla, ale nevedela som, že to bolo až tak hrozné .. :D

--------------------------------------------------------------------------------

A myslím, že vám na dnes už aj stačilo. Ale samozrejme (teraz-objavená) pesnička nesmie chýbať. Síce som myslela, že do dnešného článku žiadnu nedám alebo keď už tak aspoň vianočnú, ale nemôžem odolať :) ♥


Ako ste strávili Vianoce vy ? :) Čo ste dostali pod stromček ?? :) 


With love 
AA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára