nedeľa 21. decembra 2014

Čo komu kúpiť pod stromček ?


Všetky obrázky sú z We heart it ♥

Ahojte vianočky moje ! ♥

Viem, že príspevky tohto typu ste už asi videli na mnohých blogoch, ale rozhodla som sa ho napísať aj ja a dúfam, že vás inšpirujem.. :)


Neviem ako vy, ale ja už mám darčeky nakúpené asi od polovice Októbra. A som za to fakt rada, aspoň sa nemusím stresovať, ale pre tých, ktorý idú ešte len nakupovať (poznám dosť takých ľudí) je tu práve takýto článok. A ak máte už nakúpené.. veď budúci rok sú tiež Vianoce no nie ? ♥


Nejdem sa okolo toho moc rozpisovať. Dám vám sem prosto typi na darčeky a pri niektorých aj, v ktorých obchodoch sa dajú zohnať. Takto to bude asi najlepšie. Prípadne na koniec napíšem nejakú tu moju poznámočku.


Rodina

Dospela som k rozhodnutiu, že rodičom aj starým rodičom sa hodia rovnaké veci, takže je jedno komu, čo kúpite páčiť sa to bude ako mame, tak i starkej alebo ako otcovi, tak i starkému :)

Mama a stará mama

huňatá deka, hodinky, šatka, poukaz na nákup v nejakom obchode (napr. H&M, Takko) , vinná kozmetika (Manufaktúra), kozmetický balíček (z drogérie alebo Oriflame, Avon..)

Ja som svojej mame kúpila hodinky z Oriflame :3 ♥  a moc dúfam, že sa jej budú páčiť :)


Otec a starý otec

 kozmetický balíček, papuče, také typické ponožky

Ja vôbec neviem, čo otcovi kúpiť a priznám sa, že darček pre neho nemám ešte ani ja a už ma to vytáča, ale tak zajtra ma čaká ešte mesto, takže niečo vymyslím :3

Sestra

staršia, tínedžerka - bižutéria, nejaké roztomilé papuče (Deichmann) alebo ponožky (Tally Wejl), vonné sviečky, nejaký svetrík, kozmetika, cd od obľúbeného speváka, voňavka, vankúš, pohár


malá sestrička - hračka ako Barbie, Little pet shop, plyšák .. proste hocčo, čo nájdete v hračkárstve

Ja som sestre kúpila len dve drobnosti, keďže má tesne po Vianociach aj narodeniny. Na Vianoce odo mňa dostane hojivý zázrak z Oriflame a náušnice z Takka ♥

Brat

starší, tínedžer - cd s hudbou, pc hry, ponožky, kozmetika, hodinky, sprej, niečo vitpné z Albi


mladší braček - hračky ako lego, autíčka .. 

Keďže brata nemám dosť ťažko sa mi vymýšľal darček, ale niečo som tam napísala a niečo z toho by sa mu páčiť mohlo...

Kamaráti a priatelia

Pri kamarátoch, priateľke/priateľovi sa môžete dokonale vyblázniť, pretože sú to vaši priatelia a tým nevadí nič morbídne :D ♥

Kamarátka

voňavka, spoločná fotka v rámiku, plyšák, kozmetika, vonné sviečky, kryt na mobil, oblečenie, papuče, ponožky, bižutéria, čaj, náhrdelník s rozdeleným srdiečkom, tričko obľúbenej skupiny, vankúš a v podstate, čo chcete ♥ :3


Kamarát

plyšák, kľúčenka, cd, hru na pc alebo niečo o čom sa zmienil, že chce :D 

Sorry, ale nič lepšie ma nenapadlo :/ :D

Priateľ

Keďže nemám toho vyvoleného šťastného :D neviem, čo tu mám napísať, preto som sa pýtala mojich "úžasných" kamarátov, že keby s nimi chodím, čo by chceli. 
Traja napísali byť so mnou, jeden plyšáka a posledný BMW (resp. auto) na ovládanie :D .. 
Tak si vyberte, ale ja vám vážne neviem poradiť :/

Ale kamarátka kupovala svojmu chalanovi vtipnú zásteru a pohár na pivo :D :3

Alebo sa ešte stále môžete zabaliť do baliaceho papiera a hodiť sa priateľovi pod stromček :D ♥


Priateľka 

veľký plyšový maco ! ♥ , voňavka, veľký plyšový maco, vonné sviečky, veľký plyšový maco, kozmetika, bižu, veľký plyšový maco .. ♥


---------------------------------------------------------------------------------------------------------

A na koniec môžem hádam už len napísať pekné nákupy a že milujem túto
pesničku ♥



A čo vy ? Máte už nakúpené ? Čo ste komu kúpili ? :) ♥


With love
Xmas fan
AA


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára