utorok 4. novembra 2014

TAG - 9 + 1 fakt o mne a jedle


(: Ahojte :)

Keďže sa mi dnes nechcelo písať nič rozsiahlé rozhodla som sa napísať len malé fakty o mne, čo sa týka jedla .. Ako jedlo bolo prvé, čo ma napadlo, takže :DD Ani poriadne neviem či je to TAG, ale nevedela som do čoho to zaradiť tak je to TAG a hotovo .. koniec.. bodka .. smajlik ! :D

Každopádne sa pusťme do toho :3



1. Prvé, čo ma napadlo je, že milujem čokoládu ! Všetkú okrem bielej :P A top značka je jednoznačne Milka.. Popravde som schopná sama zjesť celú veľkú čokoládu, ale povedzme si na rovinu, kto taký nie je :D .. Ja nikoho takého nepoznám. Naj top čokoláda je - karamelová, oriešková .. Tie, ktoré majú tekutú (?) náplň tie až tak nemusím. Aká je vaša obľúbená čokoláda ? :3

2. Na oslavy, ny svačinu, pre chuť sú úplne top malé rožteky. Je to jediný polotovar, ktorý mi chutí a predávajú ich v Kauflande .. Sú zmrazené a za malú chvíľu v trúbe budú už hotové a jedlé a také mňaaam ! :3

3. Najzložitejší proces jedenia majú u mňa párky a šunková saláma a mäso, ktoré nie je od maminky samozrejme :D .. Ja viem, že som hrozne čudná, ale na tomto si vážne potrpím :D :) 
Tak napr. párky musím mať ošúpané od kožky, nakrájané na koliečka a máčam si ich v zmesi z kečupu a tatarky, ale nesmie byť zmiešaná len kydnutá na tanieri pol na pol :D .. Myslím, že väčšina proste zoberie celú párku do rúk napáča v niečo a dlaví do úst :D .. To nie jak ja...... :D 

4. Nepochopím ľudí, ktorý nemajú radi rajčiny,olivy a plesnivý syr ! To sú tri najtop slané veci na celom svete ! ♥ 

5. Nemám rada špenát, huby a moc ani papriku, ale tak zjem ju no.

6. Neviem aké mám obľúbené ovocie, pretože každé obdobie mám obľúbené niečo iné, ale medzi najlepšie patrí - mandarínka, ananás, banán, kiwi, pomaranč

7. Milujem syry (plesnivý, údený, parenica, korbáčiky, raklet ♥ ) , aj keď mám iba pár vybraných druhov, ktoré mi chutia :D

8. V poslednej dobe som si veľmi obľúbila na večeru kombináciu biely jogurt, musli a nejaké ovocie.

9. Milujem čaje ♥ ♥ ♥


 +1.  Keď už som pri tom, čo milujem .. Samozrejme milujem celkovo jedenie a jedlo ♥ Kto by ho nemiloval ♥



Keď sme pri tom jedení akosi mi vyhladlo :D .. 
Pamätám si, že keď som bola malá a mali sme vianočné koláče, tak som z každého odkusla a odložila ho naspäť na tanier a mama mi za to vždy nadávala :D :) 
Rodičia mi rozprávali, že keď som bola ešte také bábo, tak mi robili krupicovú kašičku do fľašky a nič viac mi nebolo treba. Keď sa prišli na mňa pozrieť ja som spala v postieľke a fľaška prázdna na zemi :DD .. som to bola ale žrút :D :3
Keď sme pri tom jedení tak akosi mi vyhladlo  :/

Ku koncu už len dúfam,  že sa vám týchto pár faktov páčilo :3 
Aké jedlá milujete/nemáte radi vy ? :) Máte jedlo, ktorého jedenie je pre vás komplikované a musí byť presne splnené ? :D :)

♥ ♥ ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára