štvrtok 27. novembra 2014

Always be happy ! :) ala dôležitosť priateľov pri šťastí



Ahojte ! :) 

Vyhrala som giveaway na blogu ( ♥ www.czechivy.blogspot.cz ♥ ) .. Chcela som o tom spraviť článok, ale rozhodla som sa najskôr pre tento :)) .. Ozaj mám otázku . Nechceli by ste aj vy nejakú giveaway na tomto blogu ? :3 ♥

Ale to som zase od veci :D .. Dnešný článok je taký trochu kecací :3 ♥ .. Je o tom, že máme byť stále šťastný !! ♥ ♥ ♥

Tento článok avšak nie je len o šťastí.. Chcem povedať, aké je dôležité mať priateľov, vďaka ktorým sme šťastný ! .. Ja takých mám :3 Dostala som prísny zákaz použiť tieto fotky v článku .. Ale čo mňa potom .. Síce ma moje baby zabijú, ale ja to prežijem :D :* Mucq

Začnem ránom .. Prvá hodina .. učiteľka nikde .. Celá hodina voľná .. Pre mňa s Peťkou to bola dlhá chvíľa, preto sme sa začali samozrejme fotiť. Chvíľu sa fotíme.. kukáme na fotky.. už len pohľady na seba. Ja som trepla niečo o tom, že tam vyzeráme ako kokiny, a že kašlem na to a idem robiť ksichty. Ona začala tiež. Hneď tie fotky vyzerali krajšie.. Šibnutosť nám proste pasuje. Ja viem, že sme sprosté, ale sme šťastné .. Keď sme sa fotili a keď sa k nám pridala aj Kika, tak to nebolo proste len o fotení aby sme mali fotku.. Bolo to o srande .. Na každej fotke sme sa dobre nasmiali :) 

 Tak za toto ma určite zabijú !!! :( :D

Priatelia sú tu vždy pre nás a sme s nimi šťastný. Od toho sú tu, aby nás robili šťastnými. Ten kto nemá priateľov nech zúfa! Pretože ten má na to dôvod...

Šťastie je dôležitá vec :) !! .. I keď sme smutný, máme depku, niečo sa stalo.. Tešme sa z toho ! Možno to je pre vás nemožné, ale zapamätajte si jedno !

NA VŠETKOM ZLOM JE NIEČO DOBRÉ !

A platí to ! Zamyslite sa :) .. Nechce sa mi tu písať príklady, ale je to skutočne tak :) Stačí mi veriť.

Alebo viete čo .. Ja tu mám jeden príklad.. Vďaka môjmu "milovanému" spolužiakovi som sa nie pohádala.. Neviem ako vám to napísať ! Proste on písal blbosti kamarátovi v mojom mene , ale potom sa priznal a môj najlepší kamarát sa nahneval a ja mu nechcem napísať.. Neviem prečo proste nechcem.. Chce to čas :) .. Na chvíľu, možno na stálo som stratila kamaráta. Ale ! ALE ! Mám tu pre vás tú dobrú vec... Kvôli tomuto som sa rozprávala a písala si s tým spolužiakom a spoznala som ho trochu bližšie, z trochu inej stránky. Ani som nevedela, čo mám v triede :) .. Nejdem vám ho sem opisovať, stačí keď poviem, že je iný ako som čakala, ale len v tom kladnom. Môžem si od neho brať príklad a má toľko inteligencie, že celá moja trieda dokopy toľko nemá :) (nie akože v učení, alebo tak, ale skôr také životné múdrosti) ..

 A to je to dobré na tom zlom. Vďaka zlému som spoznala to dobré ! :3 A som z toho šťastná... Vždy si treba vybrať medzi smútkom a šťastím. Ja volím šťastie, ako si môžete všimnúť :)  

Milujem túto fotku a milujem moju Peťku :* ♥

Či budeme šťastný záleží práve od nás ! :) Či necháme priateľov, rodinu, zviera, hocičo aby nás urobilo šťastnými alebo nie (nejak veľa používam slovo šťastný :D ) .

A čo je vlastne šťastie ? To že máte stále priblblý úsmev na tvári  ? Že trepete (ako je to u mňa skoro vždy) somariny ? Že chcete aby všetci ostatní boli šťastný ? 

Práve som si uvedomila, že hrozne milujem byť šťastná :3 Milujem smiech, úsmev, dobrú náladu a všetko ! :3 ♥

Stojí za to prekonávanie seba samého v smútku, pretože keď je šťastný jeden je ich šťastnejších viac.. Buďte to svetlé miesto a dôvod pre šťastie a úsmev :)


Celý tento svet je smutný.. Úmrtie tu, úmrtie tam, epidémia hentam a ďalšia tamto.. Lezie mi to na nervy. Ako môžeme pri tomto byť šťastný? Áno pre niektorých možno svet stojí za "houby", ale to nie je dôvod aby sme si pokazili život aj my! Život máme len jeden.. jeden jediný! Nie je to ako GTA, že keď sa zabijete tak sa objavíte pred nemocnicou.. Treba si ho užiť, vychutnávať plnými dúškami, kým je čas a nezabije nás nejaká epidémia alebo nepríde ujko typu Adlofko H..

Podobne ako youtuber Gullo povedal : Keď prídeme z namáhavej práce za nízky plat a zapneme tv nájdeme Súdnu sieň, kde sa hádajú. Nasledujú večerné noviny, kde je skoro samé násilie, úmrtia a pod. A posledný je nejaký seriál ala Búrlivý burčiak alebo Bytovka (Búrlivé víno a Panelák), kde sa skoro stále hádajú. Je to na nič.. Neboli by sme všetci šťastnejší keby pozeráme Teletabis (neviem ako presne sa to píše) ? Ale áno boli..

Takže som našla druhú vec ku šťastiu.. Keď sme smutný z práce, školy .. priatelia nepomáhajú .. tak si povinne pusťte Teletabis ! :D :3

Dúfam, že vám šťastie prinesie aj táto veta : "Všetkých vás milujem" ♥_♥ :* :D 

 Milujeme Kiku ! Milujeme Kiku ! Milujeme Kiku ! 

Toto bola taká kratšia úvaha faajn nebola to úplne úvaha, ale ja si rada budem namýšľať, že áno tak mi to neberte ! :3 Ešte vám sem hodím nejaké tie naše fotky na zasmiatie, pretože ja ich úplne milujem. Nemôžem si pomôcť :3 :D 




 Neviem ako vy, ale ja si myslím, že sme úplne v poriadku ..

WE ARE STUPID BUT HAPPY ! ♥

A čerešnička na torte :

Odchádzam.
Dík.
Čau.
Mucq.


With love
your crazy
AA

1 komentár:

  1. uplne stebou suhlasim! vzdy si treba najst dovod na radost!

    Pozyvam na giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť