pondelok 24. novembra 2014

CzechIvy - interview




 Ivy Novotna je obyčajné avšak veľmi talentované dievča z Česka, ktoré si cca pred dvoma mesiacmi založilo blog. Články pridáva každý deň a po pár príspevkoch som si ju ako mnohí zamilovala. Často píše kecacie články a vo veľa veciach s ňou súhlasím. Nie len, že je to skvelá blogerka, ale aj opatrný a super človek, ktorý naozaj dokáže podporiť.


Ja vám s ňou prinášam interview :) Dúfam, že sa vám bude páčiť.
Určite nezabudnite zavítať na jej skvelý blog ! <3

http://czechivy.blogspot.sk/




1. Ahojky :3 Ako sa máš ?

Ahojdá! Ale jo, jde to. Co Ty?

 2. Ja poctene, že si so mnou urobila rozhovor :3 . Aký je názov tvojho blogu? Prečo si si ho vybrala ?

Název mého blogu je World around me, protože na svém blogu píšu o všem na světě, co se mě týká. Mojí přezdívkou je CzechIvy a tu jsem si zvolila tak trochu z nostalgie.

3. Prečo si začala blogovať ?
 
Potřebovala jsem někde ventilovat svoje myšlenky, názory a také jsem chtěla díky blogu poznat nové milé lidi – třeba jako jsi Ty.
 
 4. To je milé :333 .. Na čo je tvoj blog zameraný ?

Je to čistě názorový blog – nečekejte žádné recenze na kosmetické produkty, nic takového. Píši prostě o životě, o tom, co mě obklopuje, občas lehce fušuji do módy.


 5. Ľutovala si niekedy, že si blog založila ?

Před pár dny to byly dva měsíce, co jsem si založila svůj blog a ještě nebyl okamžik, kdy bych z jakéhokoliv důvodu litovala toho kroku. Měla jsem možnost poznat už tolik skvělých lidí!
 
 6. Dostávaš nejaké správy ohľadne blogu ? Je to väčšinou kritika alebo pochvala ?

Napsalo mi už celkém jedenáct lidí ohledně mého blogu a ještě jsem se ani v komentářích, natož v těch zprávách, nesetkala s kritikou, pouze s pochvalou. Ale na kritiku jsem připravená a doufám, že brzy přijde.

7.  Tak to sa teším aj za teba :) Aké máš z nich pocity ?

Mám z toho neskutečnou radost, nabíjí mě to do dalšího psaní. Prostě každý komentář, každý pravidelný čtenář, ve mně vyvolává lavinu těch nejšťastnějších emocí.

 8. Som na tom podoben ! :3 :D Ako berieš kritiku ?

Kritiku mám ráda, protože se domnívám, že je více pravdivá, než všechny různé komplimenty. Člověk, který již zavítal na můj blog, ví, že já nejraději kritizuji, ale nemysli si, že neumím i chválit. A co se týká toho, jak bych vnímala kritiku svojí osoby – pokud je konstruktivní a má hlavu a patu, ráda se z ní poučím.

 9. Máš nejaké obľúbené blogy ? Ak áno ktoré sú to ?

Jé, těch je! Moc se mi líbí Tvůj blog, mám ráda Zuzančin, Janinky, Lucy Enne... Kdybych měla pokračovat, byly bychom tu do rána. Já ráda podporuji ostatní blogery, protože vím, že tohle všechno je moc těžké a podpora je mocná zbraň k překonání překážek.

 10. Si zlatá :3 A ako obvykle máš úplnú pravdu ! Priatelíš sa s nejakou blogerkou, ktorú obľubuješ ?

Přátelím se se všemi, jejíchž blog se mi líbí, protože když se mi líbí jejich blog, líbí se mi i ty blogerky jako osobnosti.

 11. Čo na tvoj blog hovoria kamaráti ?

Tak o mém blogu ví moje nejlepší kamarádka, ta si i občas něco přečte, ale ona zásadně nechválí, jen vyjadřuje, když se jí něco nelíbí, takže když mlčí, asi si myslí, že dělám vše dobře. Pak o něm ví ještě jedna kamarádka a té se můj blog moc líbí.

 12. Máš veľa kamarátov alebo dávaš prednosť užšej vrstve tých naj ?
 
Řekla bych to asi takto – mám obrovské množství známých, ale málo přátel. Znám mnoho lidí, udržuji s nimi přátelský vztah, ale svěřuji se jen vybraným lidem.

 13. Čo rada robíš vo voľnom čase okrem blogovania ?

Mým druhým největším koníčkem po blogování je Postcrossing, sbírám pohlednice z celého světa. Pak zbožňuji historii, hlavně takové pikantnosti, jsem milovník módy a dobré kávy. Mám ráda procházky se svým psem a ňuňání svých koček. A mojí vášní jsou cizí jazyky.

 14. To sme na tom dosť podobne ! Tiež milujem mačky, kávu a jazyky.. špeciálne anglický ♥_♥ .. Aké sú tvoje plány do budúcnosti ?

Plány do budoucna... Hrozně moc mě chytlo blogování, takže hodlám pokračovat a ještě s větším nasazením, protože to je taková moje terapie. Chtěla bych v budoucnu více cestovat.

 15. Aký je tvoj veľký sen ?

            Uhnat Seba (přítele) k oltáři... Ne, dělám si legraci. Můj největší životní sen je mít štěstí, protože jak máš štěstí, máš všechno.

16. Aku krajinu by si chcela navštíviť ? Prečo ?

            Jé, tohle je hrozně těžké říct, protože já bych chtěla procestovat každičký kousíček zeměkoule. Ale v nýnější době mě asi nejvíce láká Nový Zéland nebo Austrálie pro tu krásnou krajinu. Jinak bych se moc ráda podívala na Bahamy, Maledivy a do Guadaloupe. Lákají mě i Skandinávské státy, Skotsko, Švýcarsko, Dubai, Brazílie, Peru, Panáma, Island, Kanada, USA... A mojí srdcovkou je Hamburg, to je prostě město mého srdce.

 17. Zaujímavé mestá ;) ! Aký je tvoj názor na módu ?

            Móda je můj život, móda ovládá náš svět. Bez módy to v dnešní době prostě nejde.
 18. Sleduješ nejaké módne značky (pr. Chanel, Prada) ? Ak áno, ktoré sú tvoje obľúbené ?
            Samozřejmě, že sleduji a obrovské množství! Chanel je prostě klasika, ale preferuji Chanel před příchodem Lagerfelda, nemám ho ráda. Prada, Fendi, Beulah, Zara, Jimmy Choo, Louboutine, Versace, Dolce & Gabbana, Alexander McQueen... Ale kdybych si měla vybrat jednu jedinou značku, vyberu si D&C.

 19. Aké sú tvoje obľúbené obchody ?

            I přes svoji lásku k módním značkám, nejraději nakupuji v konvekci a ještě při slevách. Nejraději mám F&F, Takko a Deichmann...

 20. Obľúbený kúsok v šatníku ?

            To budou nejspíš moje dlouhé šaty v barvě purpury, které jsem dostala darem. Jsou moc krásné, ale mají na mě až moc vyzývavý výstřih, tak si je beru jen na vyjímečné příležitosti.


 21. Tie musia byť super ! :O Bez čoho nevyjdeš z domu ?

            Bez mobilu ani ránu! Asi jsem lehce závislá, ale potřebuji být v kontaktu se světem.

 22. To asi väčšina z nás teens :D :3 .. Máš rada výzvy ? Jednu pre teba mám. Na mojom blogu dávam výzvy každému, kto si trúfne. Vyzývam ťa aby si pripravila nejaké jedlo s veľa ovocím, potom to nafotila a ako nejaký vysoko postavený kritik ho zhodnotila. Samozrejme ide hlavne o zábavu, takže sa pokús čo najvtipnejšie a najšialenejšie. Vyhraj sa na tom :) . Prijímaš to ?

            Ty po mně chceš výzvu s ovocem? :D No, Ty ses zbláznila :D jediné ovoce, které jím, je pomeranč! :D

 23. To zvládneš :* Čo hovoríš v skratke na môj blog ?

            Zbožňuju Tvůj design, opravdu moc se mi líbí! Tos sama dělala? Teď si přijdu hrozně blbě, že já válčím i s základním nastavením.

 24. Sama a tiež mám len základné nastavenie :DD .. Odkaz začínajúcim blogerom ?

            Buďte sví, buďte originální a neporušujte blogovou etiku. Pak se z Vás lehce stanou blogovací závisláci jako jsem já – držím Vám palce!


Bolo tých otázok trochu viac, ale to nevadí či ? Ak ste sa dostali sem tak vám pripomínam, choďte sa pozrieť na jej blog !

  http://czechivy.blogspot.sk/

Toto bude trochu od interview, ale chcem vám sem hodiť jednu super pesničku :3 Viem, že je od 1D a tých asi moc z vás nemusí, ale aj tak :* :3



Dúfam, že sa vám článok páčil ! :3 Prajem vám pekný večer :) 


With love
AA
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára