sobota 29. novembra 2014

Hunger Games ♥


(Hry o život)

Konečne som sa dostala k tomu, že vám popíšem môj zážitok a názor na Hry o život a aj najnovšiu časť Mockingjay part 1.
Všetko to budú väčšinou kladné veci , ale nevadí..
Tento článok bude tvoriť môj názor a veeľmi veľa obrázkov :)
Myslím, že sa vám tento článok ani nebude chcieť čítať, pretože už som videla toľko blogeriek o tomto písať, že je to už obohrané. No nechávam to tak a idem sa pustiť do opísania <3



Ako som sa dostala k hrám a mojej posadnutosti :

Kedysi keď som si ešte kupovala časopis Kamarát a videla som to tam, povedala som si preboha, čo to je, to si nejdem ani pozerať, aj tak ma to baviť nebude. Hm .. :D .. Potom to začalo neskutočne baviť moju spolužiačku a vďaka nej som zhruba začala vedieť, čo to je a o čo sa tam zhruba jedná. Vtedy som si povedala, že ja chcem byť so svojimi neznámymi knihami z knižnice a nechcem čítať tie populárne knihy, pretože ja chcem aby boli iba moje a nikoho iného, čo sa u tých populárnych nedalo a nie vôbec teraz nemám aj Hry o život, sériu Divergencia a Na vine sú hviezdy ..   Prvý krát som film videla niekedy pri konci roka v škole na kamarátovom notebooku, kde som skoro nič nevidela-nepočula. Pravdu povediac ma to vôbec nechytilo. Až keď bol CF v kine, rozhodla  som sa na to ísť. Keď som vyšla z kina .. presne ten moment.. to bol zlomový bod a Hry o život som si totálne až do hĺbky zamilovala a prepadla tomu šialenstvu.. Ďalej to bolo ľahké .. starý film som pozerala skoro stále, počúvala som soundtracky, dostala knihu (ktorú som prečítala za 4dni) ...


Môj celkový názor na Hry o život :

Keď ich čítam/pozerám som niekde inde. Som v 12., 13. obvode alebo v Kapitole.. Som proste s nimi a všetko prežívam. Keď ma prepadne úplná posadnutosť všetko beriem inak, dookola si spievam nejakú pesničku z nich, som ako vymenená. Majú proste na mňa veľký vliv.

Ale prejdem rovno ku knihe. Nie je to zložité čítanie, všetko je písane v prítomnom čase a v 1.osobe , takže sa môžete dokonale vžiť s postavou :) 
Budem tu zbytočne písať aký mám na to názor, pretože ich veľmi milujem, až neopísateľne :) a každý má na to iný názor. Poznám pár ľudí, ktorých hry neskutočne nudia (čo ja nikdy nepochopím), no čo 100ľudí 100chutí :) 


Obľúbené citáty :


Najlepšie vtipné obrázky :

 

Mockingjay part 1 (film)

Môj názor :

Z knihy sami páči najviac asi Catching Fire a myslela som, že aj film, ale ako som teraz 2x (1.x na premiére 20.11 a 2.x včera 28.11 ) videla Drozdajku časť 1, tak tá sa mi páči zatiaľ najviac zo všetkých častí. Režisér a celý štáb odviedli kus veľmi dobrej práce. 

Všetci boli neodolateľný ! Ja som sa nevedela vynadívať ako na Effie, tak na Haymitcha, Finnicka, Johannu (na konci), Beeteho, Cressidu, prezidentku Coinovú, Plutcharta a veľa iných. To, že Katniss bola totálka ani písať nemusím. Veľmi sa mi tiež páčilo, ako urobili Peetu takého chudého a dobitého (nie že by mi to nelámalo srdce teraz hovorím o dojme) , veľmi dobre to tiež zahral.

Páči sa mi, že v scénach, kde utekali sa kamera triasla, akoby sme utekali s nimi.

Proste celé spracovanie bolo skvelé !! :) Každý jeden moment sa mi páčil. Keď vo filme zhadzovalo Sídlo bomby na 13.obvod, v kine to bolo počuť akoby to zhadzovali aj v skutočnosti a to bolo hrozne super. :) 

 Obsah :
zdroj : http://www.filmpro.sk/hry-o-zivot-drozdajka-1

Katniss Everdeenová prežíva najťažšie obdobie svojho života. Hoci z Hier štvrťstoročia ako-tak vyviazla so zdravou kožou a mama so sestrou sú v bezpečí, jej starosti sa ešte neskončili. Capitol zrovnal so zemou Dvanásty obvod, zahynuli tisíce ľudí a Katniss prenasleduje pocit viny. Navyše Peeta Mellark, jej partner z Hier, zostal v rukách nepriateľov. Na čelo odboja sa postavil Trinásty obvod, aj keď len donedávna sa o jeho existencii takmer nič nevedelo. Vojna prináša obete na obidvoch stranách, rozdiely medzi dobrom a zlom sa čoraz viac stierajú. Víťazstvo sa síce prikláňa na stranu rebelov, no koniec je stále v nedohľadne. Krviprelievanie môže zastaviť iba Katniss. Ak chce zachrániť Peeta, zabrániť ďalšiemu mareniam životov, poraziť Sídlo a nenávideného prezidenta Snowa, musí sa znova chopiť symbolu Reprodrozda. Opäť zisťuje, že o svojom osude nerozhoduje sama, ale do istej miery sa stáva nástrojom v mocenskom súboji. A stále nevyriešila dilemu, ktorému z dvoch najbližších priateľov patria jej city ...

 
Obsadenie :
 zdroj : http://www.filmpro.sk/hry-o-zivot-drozdajka-1

Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson, Sam Claflin, Liam Hemsworth, Julianne Moore, Natalie Dormer, Lily Rabe, John Cusack, Philip Seymour Hoffman, Robert Knepper, Stef Dawson, Elden Henson 

Trailer : 



Najlepšie scény:

Páčila sa mi síce každá sekunda toho filmu, ale niektoré scény sú tak top, že stoja za spomenutie ♥

1. Najlepšia scéna patrí jednoznačne Katniss a Hanging tree. To bolo niečo nádherné a srdcervúce ! Keď začala spievať naskočili mi zimomriavky, keď začali spievať zborovo zimomriavky sa začali stupňovať, keď ich začali strieľať vyhŕkli mi slzy. Toto je vážne tá najkrajšia a najdojímavejšia scéna z celého filmu a určite nie len pre mňa :) .. Už od začiatku som mala Hanging tree v obľube, ale Katniss ma s ním úplne pochovala. Ešte teraz keď ho počujem mám zimomriavky.

 
2.  Effie. Hrozne sa mi páči a tu bola obzvlášť pekná, hrozne som sa na ňu tešila ♥.  Tu zahrniem dve scény a to :


3. Škrtiaca scéna. Tu to nemyslím tým, že bola dobrá kladne, ale myslím to tým, že bola veľmi dobre spracovaná. Peeta bol síce agresívnejší ako som si predstavovala, takže ma viac trhlo a viac to bolelo, keď som sa na to musela pozerať, ale produkciu chválim :)

4. Scény s Galom :) .. nič viac k tomu nepoviem, pretože ich tam bolo veľa a v tejto časti som si Gala veľmi obľúbia (tak ako všetkých v podstate). Ale veľmi sa mi páčila scéna kde mieril s Katniss so zbraňou na vznášadlá zo sídla <3

 5. Prošoty s Katniss. Tie boli mega super ♥ .. Najlepšie bolo keď natáčali ten prvý a keď prišiel Haymitch tak povedal : "A takto dámi a páni umiera revolúcia" . Tiež bola veľmi Pekná Cressida a jej pomocníci :) 

6. Scéna v lese. Nič viac k tomu nepoviem, len že som bučala ako keď dieťaťu vezmú obľúbenú hračku :( 

7. Scéna v nemocnici ♥

Obľúbenci:

Ako ste si už mohli prečítať vyššie páčil sa mi skoro každý. Avšak môj úplný najmilší a najlepší je Peeta ala Josh Hutcherson ♥  Totálne najviac ho milujem a je to môj budúci manžel, len on o tom ešte nevie 3:) ♥


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Tak toto bol taký trochu dlhší článoček a mojich najmilších Hrách o život ♥ ..
Najviac ich milujem .
Zmenili mi život ♥


Ako sa vám páčia hry ? Čo na ne hovoríte ? :)


With love
AA

3 komentáre:

  1. Hunger games je nejlepší film a hunging tree nejlepší písnička, jediná špatná vec je že poslední díl je až za rok :)
    majdahlavackova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne súhlasím ! :/ .. Ale oplatí sa na to počkať <3

      - AA

      Odstrániť