pondelok 29. apríla 2013

2. Kapitola



       Na druhý deň mi už bolo lepšie. Aj keď som musela upratovať bolo to lepšie ako včera. Baby pre mňa prišli. Aj keď sa mi nechcelo ísť s nimi, aj tak som išla. Barča tam stále hovorila o Marekovi. Zase mi bolo do plaču. ,,Dala by som všetko za to, aby som mohla s ním chodiť. Byť tá jeho milovaná." myslela som si. Vtedy som ešte frajera nemala. Ale veľmi som chcela. Keď som išla domov myslela som, že ten večer zase preplačem. Veľmi som sa tešila na vianoce. Darčeky boli zabalené a tešila som sa na to ako ich niekomu dám. Krajší pocit je dávať ako brať. Niektorý by iba brali a nedali nič. Ale ja som každému dala originálny darček. Niečo vyrobené a niečo kúpené. Večer som si dala kúpeľ. Rada som sa kúpala, lebo som si vždy dobre prečistila hlavu. Najlepšie čo pre mňa bolo, je isť po úžasnom kúpeli na facebook a tam si písať s priateľmi. Vždy ma vedia potešiť lichôtkami. Jednoducho ja milujem lichôtky :)


                                                                              ♥ ♥ ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára