sobota 10. januára 2015

Zac Posen



Ahojte ! :)

Dlhšiu dobu som sa vám nevenovala a ospravedlňujem sa vám. V poslednom čase veľa čítam z môjho obľúbeného časopisu Top Fashion, čo ma inšpirovalo k tomu aby som tento týždeň zasvetila článkom o móde. Ešte neviem presne, akého typu to budú články, ale asi väčšinou ako som písala H&M - High summer looks with Ashley Benson  alebo Roberto Cavalli. Avšak dúfam, že sa vám budú páčiť, a že vám nevadí tento fashion week a ak áno tak to prosto nečítajte :) ♥

Dnes som sa rozhodla napísať o návrhárovi Zac-ovi Posen-ovi ,o ktorom som sa dozvedela z už spomínaného Top Fashion.
 



Niečo o ňom
 
Zac je 33-ročný návrhár dá sa povedať nádherných rozprávkových šiat. Dnes som si o ňom prvý krát čítala a hneď ma uchvátil. Nielen vďaka jeho neuveriteľnej tvorbe, ale aj vďaka jeho výdrži a odhodlaním ísť si za svojím.

Narodil sa v roku 1980. Jeho mama bola právnička a otec maliar. Už ako malý si za peniaze, ktoré dostal kupoval látku a šil z nej oblečenie pre spolužiačky. Študoval na prestížne škole St. Maritn´s Vollege of Art and Design v Londýne. Jeho prvá prehliadka sa konala v roku 2001 v New Yorku. O pár rokov sa rozhodol odprezentovať svoju kolekciu v Paríži, kde ho neprijali práve s otvoreným náručím. Po dvoch neúspešných sezónach sa vrátil späť do New Yorku. O trochu neskôr vzal ponuku porotcu v televíznej súťaži Project Runway. Nikdy sa nevzdal a s pohonnou silou jeho vášne k móde má dnes na trhu dve značky Zac Posen a Zac Zac Posen. Tiež navrhuje svadobné šaty pre ateliér David's Bridal a pokračuje v šou Project Runway.

" Kto by bol tušil, že oslavovaný návrhár, ktorý si zároveň všetku slávu a poctu zaslúži, je v skutočnosti veľmi srdečný, milý a prívetivý." - napísala redaktorka, ktorá sa s Posenom osobne stretla do časopisu Top Fashion.
Jeho oficiálna stránka - http://www.zacposen.com/
 
Zac Posen - Autumn/Winter 2014/2015

Ak niekedy nastane príležitosť obliecť si šaty od Zaca budem veľmi šťastná. Ako každá dobrá značka aj modely od neho sú drahé (pre mňa a nás obyčajných smrteľníkov), ale všetko sa dá zvládnuť, keď sa chce a ja dúfam, že v dospelosti sa budem môcť popýšiť kúskom od neho. 

Musím priznať, že jeho "diela" sú priam majstrovské. Niektoré mi skoro vyrazili dych. Veď sa presvedčte sami. 


Ak máte záujem pozrieť si celú show tak sem prikladám aj video :)



Zacova práca pre pre ateliér David's Bridal

Ak sa niekedy budem vydávať ( :D ), budem mať veľa peňazí na svadobné šaty, tak určite do výberu zoberiem aj svadobné šaty z tohto ateliéru. Ja som videla teda iba kolekciu Truly Zac Posen, ale sú nádherné. Z diaľky vyzerajú obyčajne, ale detailne vidieť, že sú prepracované. Skoro na všetkých sa nachádza pekná čipka a prvky označujúce eleganciu.

Ostatné šaty môžete nájsť tu - Truly Zac Posen .



Celebrity a kúsky de Zac 

Mnoho celebrít nosí jeho šaty, avšak medzi najznámejšie asi patrí Rihanna, Beyoncé alebo Amanda Seyfried, Michelle Obama, Lea Michele ... Musím povedať, že im to svedčí..


 ----------------------------------------------------------------------------------------

Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil a zase ste sa dozvedeli niečo nové, resp. spoznali niekoho nové z módneho priemyslu a myslím, že stojí za spoznatie. ♥

Ešte vám chcem pridať pesničku od Edith Piaf , na ktorej som fičala po celú dobu písania článku. Úžasne nadaný človek. Aj Piaf, aj Posen. ♥



Poznali ste už Posena aj pred tým ? Čo hovoríte na jeho tvorbu ? :) 
 
 Viem, že vyzerám skvelo na tejto fotke, keď som predvádzala na módnej prehliadke jeho šaty .. 

 
With love 
AA

2 komentáre:

  1. Strašně pěkný blog!:) líbí se mi na něm úplně všechno, super články i desing, ten tak dál:)
    http://dailystyleofme.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť