utorok 27. januára 2015

Today´s LOOK 19



Ahojte ! :)

Dnes po dlhej dobe prichádzam s rýchlo nafoteným a na poslednú chvíľu vymysleným LOOK-om, ale i tak dúfam, že sa vám bude páčiť !


Celé sme to nafotili ešte cez víkend, ale na fotení nám počasie moc neprialo, to mi však nezabránilo urobiť i cez sneženie a vietor pár fotiek, hoci som v tom oblečení skoro zmrzla. Na sebe mám popísané tielko a modrý svetrík, ktorý doslova milujem, obyčajné čierne leginové nohavice a čižmičky. Je to dosť obyčajný outfit, ale nosí sa pohodlne a najlepšie na ňom je, že sa dá ľahko kombinovať. Raz si môžete dať modrý svetrík so žltým tričkom, inokedy ružový s čiernym tričkom, potom zas modrý s bielym tričkom a tak stále dokola. Proste možností je neúrekom. To mám na tom rada. Je vhodný i na zimu, čo je plus, najmä keď si chcem oddýchnuť od svetrov. Raz za čas zmena neuškodí.


 Nedá mi to nepridať sem aj fotky oblečenia, ktoré som mala dnes oblečené. Je to v podstate to isté, čo na fotkách vyššie len iné tričko. Tu máte živý prípad, že to môžete kombinovať a nič s tým nepokazíte :)


Popri mojom fotení som fotila ešte kamarátky (je zo mňa model aj fotograf :3 )a niektoré fotky vyšli skvelo, takže ako pri každom spojenom fotení sa s vami chcem podeliť aj o ich fotky :3 Však sú nádherné? To kvôli tak skvelému fotografovi ;) :D ♥


Dnes to bol taký kratší post no, ale i tak dúfam, že sa vám páčil.. Ako niektorý môžu vedieť som veľký Smiler ♥ a preto dnešná pesnička bude staršia od Miley, keďže pri písaní tohto článku mám pustené "spomínacie" pesničky ♥ 


With love 
AA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára