sobota 3. januára 2015

Šťastný nový rok ♥




Šťastnýýy novýýy roook ! ♥

Takže v novom roku 2015 ♥ vám chcem popriať len to naj naj naj lepšie a aby bol ešte lepší ako 2014-tka. ♥ Prajem veľa láásky, zdravia, šťastia, úspechov (či už v škole/práci/na blogu alebo inde) a neviem, čo by ste si ešte priali aby som vám popriala. Každopádne vám prajem všetko, čo si prajete ♥

Tento článok som chcela napísať už skôr (1.1) ale nechcelo sa mi.. :D Ani 1. a ani 2. .. Niktorí blogeri robia posledné články v roku, niktorí prvé, oneskorenci druhé, ale ja tretie.. Rebel vole. ♥



Keď si tak zaspomínam, rok 2014 bol úžasný, miestami kľudný, miestami vzrušujúci alebo poučný.. Jeden z mojich najlepších rokov :) 

V roku 2014 som napísala dobre monitor, urobila dobre prijímačky a dostala sa na super školu, urobili sme si tablo, bola som na birmovke, ušla som so spolužiakmi cez okná zo školy počas vyučovania, zažila prvú opicu, zobrala si úžasné mačiatko, zažila super unkúpaliskové leto (len raz za celé leto som bola na kupku :/ ), bola s rodinou na chate a v nádhernom meste Praha, spoznala najlepších spolužiakov na novej škole a na jazykovke, mala prvé depky a komplexy, spoznala super učiteľov (niektorých), videla Kaliho, spoznala skvelého kamaráta, ochutnala mydlo (-_-), bola na úžasnom fotení, spoznala kto sú moji pravý priatelia, prečítala hŕbu úžasných kníh...

Je tu rok 2015 a ja mám šancu ho urobiť ešte lepším ako bol 2014 a ak sa mi to podarí tak to bude legendárne ♥


A ako som oslavovala Silvestra ja ? 

No.. Dosť mojich spolužiakov si Silvester ani nepamätá, ale ja som ho mala "kľudný". Najskôr s ami nič nechcelo a chcela som si len čítať knihu a potom si ísť ľahnúť spať, ale keď som sa obliekla chytil ma taký ten oslavový duch a bolo mi héj. Síce som len sedela doma, dívala sa na telku a bláznila sa s rodinou a s tetou, ktorá k nám prišla, ale bolo to na nezaplatenie.. Na chatovačky mám ešte čas :) .. Rodinná zábava je super a po čase príde aj zábava na chate, na ktorú sa síce teším, ale na čo to urýchľovať to príde samo (pokiaľ ma nezrazí autobus :D ). ♥

Ako ste slávili Silvestra vy ? 




No a nesmiem vynechať predsavzatia. Tento rok som si aj ja nejaké napísala. Bolo tam napr. ukončiť prvý ročník bez 3 na vysvedčení. nebyť single, naučiť sa niečo uvariť, prihlásiť sa na tanečnú, páč ich tam bolo spojených s blogom, naučiť sa na skateboarde (už asi tri-štyri roky ho mám doma a ešte som sa nejak nedostala k tomu aby som sa na ňom poriadne naučila :/ :D )... 

Dávali ste si vy nejaké predsavzatia ? 


No, čo viac dodať ? Asi len to, že vám ešte raz želám všetko najlepšie do nového roku ♥

Majte saa krásne zatiaľ ♥



With love
AA
♥ 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára