štvrtok 15. januára 2015

Interview s Michellee ♥



Je mi veľko cťou, že môžem na svojom blogu v rámci týždňa módy uviesť interview s autorkou z jedeného z mojich najmilších nielen módnych blogov. Mišel je veľmi milé dievča a to môžem povedať iba z pár prečítaných článkov ( blogy veľmi nečítam väčšinou sa zameriavam na fotky) a odpovedí na otázky, ktoré som jej položila a netýkajú sa len handier. 

Mišel je 17-ročné dievča zo Slovenska s osobitým štýlom ako obliekania tak hudby. Miluje svoju rodinu, priateľov, anglický jazyk, spievanie, cvičenie, blogovanie, fotenie a módu. Na blog pridáva väčšinou "obliekacie" články, ale i články na témy, ktoré sú jej srdcu blízke. No nejdem už ďalej zdržovať, pusťte sa do čítania a určite navštívte jej blog :)

http://michelleeskingdom.blogspot.sk/ 



1. Čo pre teba znamená móda ?

Tvorí obrovskú časť môjho života, sebavyjadrenie :)

2. Čo by si povedala človeku, ktorý hovorí, že móda pre neho nie je podstatná ?

Nič, každý má právo mať svoje záujmy a názory, na svete by bola nuda, keby sme boli všetci rovnakí :)

3. Jedna z častí na tvojom blogu je fotenie outfitov. Je to len záľuba alebo v tom v budúcnosti vidíš niečo viac?

Je to záľuba, v ktorej aj hodlám pokračovať. Ak sa mi v budúcnosti naskytne príležitosť pracovať v tejto oblasti, neodmietnem. :)

4. Kde berieš inšpiráciu na outfity ?

Ostatné blogerky moc nesledujem. Tiež si nečítam módne magazíny, len výnimočne. Väčšina inšpirácie pochádza priamo z mojej hlavy. 

5. Čo máš rada na tom všetkom ? Vyberanie oblečenia, fotenie, písanie článkov ?

Fotenie, ale hlavne cez leto, keď je teplo a nemrznem O:)

6. Máš nejakú obľúbenú modelku/modela ? Akú/ého ?

Cara Delevingne :)

7. Dobrý výber (ak sa to tak dá nazvať) :3 . Aká je tvoja obľúbená značka oblečenia ?

Značky neriešim, nepotrpím si na ne.

8. Kde najčastejšie nakupuješ ?

Rôzne po nete, second hand, ... :)

9. Bez ktorého kúsku si nevieš predstaviť svoj šatník ?

Čierne kožené šortky! :D

10. Teraz odbočím od módy. Aký je tvoj životný sen ?

Robiť to čo ma baví a uživiť sa tým :)

11. Ktorú krajinu by si si chcela pozrieť?

Ako asi každý človek- chcem preskúmať Ameriku, haha :D

12. Ahoj ja som ďalší každý človek teší ma :D :3 .. Obľúbená pesnička ?

Edward Sharpe & The Magnetic Zeros - Home

13. Obľúbený citát ?
Momentálne ma žiaden nenapadá.

14. Človek, ktroý ťa najviac inšpiruje ?

Moja mamina <3

15. Milé :) . Nejaký odkaz pre fanúšikov tvojho blogu ?

Len, že im ďakujem za following a podporu, ste super! :)


Nedá mi to, aby som na koniec ako sa mi pomaly stáva zvykom nepridala pesničku a pre dnes je to Michaelina obľúbená :3 Podľa mňa je to vážne úžasná pesnička (stále ju počúvam momentálne) :) Palec hore Mišel aj za štýl hudby aj za outfity, za všetko a ešte raz veľmi Ďakujem za ochotu :)) 



 With love
AA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára