pondelok 12. januára 2015

Naša živočíšnosť - nový trend ♥



Čauky Rawwrky ! ♥ 

Jeden z viacerých trendov tejto sezóny je aj trend, ktorý som nazvala Naša živočíšnosť. Prečítajte si ďalej a zas sa o trochu inšpirujte k trendom jesene a zimy.


 Živočíšnosť, ktorá sa schováva v každom z nás je v podobe kožuchov, ponč, vestičiek s kožušinkou, celkovo kožušinkových veci, leopardích a zvieracích vzorov alebo dokonca v šperkoch/bižutérií teraz v módnom svete dosť veľký BOOM (hlavne shearling-y , ovčí kožuch zošitý z geometricky strihaných kusov ovčej alebo jahňacej kože, pozdĺž švíkov z vnútra pretŕča huňatá kožušina, inšpirované zo 70.rokov). Leopardie vzory sú teraz dosť v kurze a podčiarknú vašu dravú ženskosť, pravdaže ak volíte správne kúsky alebo môže podčiarknúť hravosť a roztomilosť. 

Inšpirovať sa môžete obrázkom hore, modelmi od návrhárov alebo inšpiráciou, ktorú som si pripravila ja :) Každopádne myslím, že všetky z ponúkaných možností vyzerajú dobre a vy nebudete mať problém zobrať si niečo z toho k srdcu a najbližšie dni vyraziť so mesta s rafinovaným leopardím vzorom, pončom alebo kožušinkou.

Tento trend sme mohli vidieť hlavne v módnych domoch ako Alexander McQueen, Roberto Cavalli, Chloé, Versace ...


" Zabi alebo budeš zabitý, tento zákon džungle často výrazne pripomína naše fungovanie v dnešnom konkurenčnom prostredí." - Top Fashion (vydanie 7)

Nepovedala by som to lepšie preto som sem musela pridať aj tento výťažok z môjho obľúbeného časopisu. Nie je to nič viac než pravda. Zamyslite sa nad tým a zistíte, že neklamem. No to už odbieham od témy. :)

Nemáte doma práve kožuch, ale chceli by ste si niečo také na túto tému obliecť ? Postačí leopardí svetrík, alebo len huňatá šatka. Celý look to dá sa povedať podčiarkne alebo doplní, naladí do tejto témy. Aj ja som si pripravila pre vás pár (3) amatérskych inšpirácií, ktoré som nachystala ja, navliekla mojej sestre a následne nafotila (mobilom - Samsung Galaxy s3). Dúfam, že vám to nevadí a budú sa vám páčiť. Možno vás inšpirujem aj ja. Dopredu upozorňujem, že na niektorých fotkách nie je zrovna najlepšie svetlo, pretože som chcela fotiť vonku, ale tam sa rozpršalo, tak sme to nakoniec museli vyriešiť vonku.

♥ Dúfam, že sa vám budú páčiť ♥


-------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Pesnička na záver.. jupíí.. prejavte trochu radosti .. plzz .. tak nič no :/ :D


Krásne sa s vami lúčim vy zveri :* ♥ 

With love
AA

2 komentáre:

  1. Skvělý článek, oblečení je taky skvělé, ale není to můj styl. Máš sladkou sestřičku. ♥
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každý sa nájde v inom štýle, je och dosť pre každého ^^ .. Ďakujem ak za sestru a za komentár :) -AA

      Odstrániť