streda 6. augusta 2014

Mini new in again

Milé slečny, dámy a všetci ostatní :)

Chcem vás privítať na dnešnom novom príspevku. Je to zas mini new in, keďže som asi pred dvoma hodinami prišla z mesta. Nie je toho veľa, ale za všetky veci som mega šťastná. Tak sa pusťme do toho :)



1. Nejaké to oblečenie

1. Tričko - H&M - 12.99 €
2. Rifle - Nova - 11.99 €
3. Modrý svetrík - New Yorker - 9.99 € 
4. Vesta s A - New Yorker - 4.99 €

Som vážne rada za ten modrý svetrík, pretože kus oblečenia v takej farbe zháňam už dosť dlho a ten svetrík je .. no .. božský ! :3 Najradšej som za vestu s A. Vždy keď som bola v New Yorkeri som na ňu pozerala a túžila po nej, avšak nikdy nebolo dosť peňazí, ale teraz s mojou milovanou mamčou + so zľavou sa to stalo ! Mám ju doma a nevadí, že je to L ! (menšie nemali no čo :D ) :3


2. Kozmetika

Kúpila som si (bol mi kúpený :D ) môj najmilší šampón, hubka na umývanie (:DD) a krém na tvár od Garnier. Uvidím aký ešte bude, ale vyzerá dobre. Som naň vážne zvedavá. Možno ho uvidíte v TOP 5 :)


3. Veci do školy

S každým augustom prichádza pomalé chystanie sa do školy a ja nie som výnimkou. Táto položka by tu síce ani nemusela byť , ale ja milujem obrázky na zošitoch, tak som neodolala a pridala vám ich sem ♥




Ak ste sa dostali až nakoniec tohto trápneho článku, tak vám ako vždy ďakujem za prečítanie :)

♥ ♥ ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára