pondelok 4. augusta 2014

Diary #1 - Chata

Ahojte ! :)

Asi sa pýtate, prečo som tu tak dlho nebola a ja sa vám kvôli tomu vážne ospravedlňujem ! :) Bola som s rodinkou na chate, trochu času v prírode a dnes mám o tomto výletíku príspevok :) 


V prvom rade vám tu sem chcem pridať sexi fotku z auta :D 
Chata patrí otcovej sestre a nachádza sa medzi Hroncom a Osrblím. Je tam naozaj nádherne. Okolo hory, lesy a lúky a milí susedia :) Boli sme tam presne 6 dní a nie "neboli" sme moc nabalený :D


Prvé dva dni sme chodili po okolí a zbierali huby. Taká chatková a lesná pohodička :) V okolí boli krásne lúky, takže som s radosťou aranžovala kytičky do vázičky ( do zaváraninovej fľaše) a dovolila som si ich napchať aj sestre do hlavy :3 :D Samozrejme nesmeli chýbať hry. Ja so sestrou sme hrali kartové monopoly a prišli mi veľmi krásne karty :D 



 Tretí deň sme sa boli prejsť v Brezne ( nič proti cigáňom, ale doslova čierne mesto to Brezno :D ) a potom sme sa zastavili na salaši. Presnejšie na zbojskom dvore. Nadšenie ? spočiatku žiadne. Ja nie som typ nejak extra do prírody, nieto ešte na salaš :D .. Ale poviem vám tej kolibe sa nič nevyrovná ! Dokonalosť to tam bola ♥ .. Každý sme si objednali nejaké chutné typické jedlo. Ja som mala placky (ostatný mali niečo ako halušky, pirohy, mäso a pod.). Druhé najlepšie placky aké som kedy jedla ! :3 Ja plackám iným ako od mami neverím, ale tieto boli.. no ako sa hovorí nebíčko v papuľke. Okrem krásneho okolia tam boli aj tri rozkošné somáriky, ktoré som si na prvý pohľad zamilovala. A tiež super pomaľované auto :)
 




Štvrtý deň zas oddych (pršalo :P ) a piaty deň bol asi najlepší! Boli sme sa prejsť na Chopok. Ja vám nemôžem hovoriť o tom, že je to tam nádherné, pretože kto nevidel nepochopí. Ani som neverila, že toto, táto nádhera je na Slovensku. Áno máme na hovno politiku, ale tá príroda. Mám dosť :3 Ak som sa vo fotení niečo naučila tak je to to, že príroda sa nedá odfotiť, tak ako v skutočnosti vyzerá. Pozrite si každú fotku a keď tú nádheru vynásobite 10x, tak dostanete skutočnosť. Sú tam moderné lanovky, z ktorých som bola nadšená ! Chopok vyzerá ako mravenisko a je to vtipný pohľad. Mimo iného tam bol aj turistický chodníček z kameňov skoro po hrebeňoch kopcov a okolo bola tráva, ktorá bola mäkká a voňala ako hrášok (áno ležala som na nej a čo ?! :D ) . Dokonca sa hore pri Chopku aj fotila svadba :3 Pri skoro každej významnejšej veci bola aj selfie :D .. Okrem toho, že som si užila prírodu a čerstvý vzduch tak aj tatranský čaj. ktorý sa ničomu nevyrovná ♥ A dokonca sa mi podarila aj jedna pekná panoráma.




Posledný šiesty deň sme len balili a odišli :) .. Nemôžem nespomenúť, že táto rodinná chatovačka ( naša rodina a ujo s tetou) spevnila aj puto medzi mnou a mojou milovanou o tri roky mladšou sestričkou :3


 Dúfam, že sa vám môj článok páčil :) Boli ste aj vy toto leto na nejakej chate, resp. dovolenke ? 

♥ ♥ ♥







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára