streda 2. júla 2014

TOP 5 - kozmetika - Júl


Po veľmi dlhej dobe tu máme TOP 5 z kozmetiky . Najskôr som to chcela robiť každý mesiac, ale kozmetiku až tak nepoužívam, takže jej nemám tak veľa, taaaakže by som sem nemala čo dávať. Pridám príspevok takéhoto typu raz za čas a to bude stačiť :3

Dúfam, že sa necháte inšpirovať rôznymi prípravkami a bude sa vám článok páčiť. Taktiež som skúsila nový štýl fotenia. Pekné čítanie :)

1. Célébre - Avon

Táto voňavka (toaletná voda) má elegantný jemne ružový obal a sviežu kvetinovú vôňu. Ak nemáte radi výrazné a ťažké vône ( ktoré ja uprednostňujem na zimu) určite je Célébre tá pravá.

Veľké plus je okrem jej nádhernej vône aj pomerne nízky cena. Túto toaletnú vodu od Avonu si môžete kúpiť do 10€ . Vytkla by som jej jedine to, že účinkuje dosť krátko, preto si ju musím dať viackrát za deň. Avšak ak ste milovníčka viacerých voňaviek v kľude si môžete poriadiť i túto. 




2. Nail experts - Avon

Pod vplyvom lámavosti mojich nechtov mi mamča kúpila nejaký ochranný lak z Avon-u. Musím sa priznať, že odkedy ho používam sú moje nechty v pohode, za čo som skutočne rada ! 

Nedá mi to nespomenúť pár, síce prehliadnuteľných nedostatkov, ale predsa. Určite to, že veľmi veľmi zapácha a má malú štetinku, takže dlho trvá kým si tie nechty nalakujem. Ďalej je to určite to, že keĎ zaschne nevyzerá, že nejaký lak mám (teraz si nie som istá či je to výhoda alebo nie ? :D ). No a neostanem len pri nevýhodách, ale spomeniem i dobré stránky. Rýchlo sa súší a pomáha. Myslím, že to sú dosť dobré dôvody pre kúpu.



3. Pure Active- Garnier

V skutočnosti tento prípravok od Granier nie je môj, ale sestry, pretože ja ho v podstate ani nepotrebujem, pretože (našťastie ! ) nemám vyrážky. Moja sestrička avšak áno. Takže, keď sa už nejaká ta vyrážtička objaví nanesiem len tento pure active od garnier a mám istotu, že problém vyriešený. :)

 
4. Perfect color lipstick - Miss sporty

Môj jediný červený rúž. Prvý krát v živote som si kupovala rúž a som vážne šťastná, že sa mi to na prvý pokus tak dobre podarilo :3 .. Tento môj od Miss sporty má krásny sýty červený odtieň (odtieň č. 058-Malaga ) . Výhoda je jeho nízka cena ( okolo 2€). Má jednoduché balenie a tiež veľmi pekne vonia , ale ten rúž nie balenie ! :D. Veľké plus má to, že dobre vydrží. Avšak ak mám povedať z vlastného použitia, takto výhoda nie je, pretože som ho zatiaľ používala len na krátku chvíľu a kým som ho potom zas zmyla :D .


5. Moja sprchová 4-ka

Prišlo leto a s ním teplé počasie (viem,že zatiaľ to nevidno, ale to ešte príde), kopec zážitkov, nový priatelia, nové možnosti... Avšak ako prišlo teplé počasie môžme privítať aj potenie, ktoré asi nikto nemá rád či? . V takých prípadoch sa treba viac sprchovať a ja vám tu pridávam moju 4-ku, ktorú používam. Náhodne sú všetky tieto produkty ružové ♥ . No a tak milujem ružovú a keĎ uvidím ružový produkt milujem ho.. problem ? :D  




1. Senses - Avon

Myslím, že väčšina sa umýva sprchovým a nie mydlom. A viem, že ja patrím k väčšine. Jednoznačne najlepší sprchový je Dove, ale tie z rady senses majú krásnu vôňu a pekný ,svižný, letný, skvelý, úžasný obal. Samozrejme vysoká cena tu nehrozí.


2. Schauma- Schwarzkopf

Ďalší v rade je šampón. Najlepšia je jednoznačne Schauma a tejto novej a ružovej nemám čo vytknúť. Pekne vonia, nemám po nej lupiny, vlasy sú pevné.


3. Elseve - L´ORÉAL

Balzám. Nevyhnutná súčasť môjho sprchovania, pretože pravdu povediac bez neho sa nerozčešem a ja sa rada češem ! :D . Tiež to máte tak, že bez balzamu nepohnete kefou vo vlasoch ani za nič ? A k značke. U mňa je Elseve už tradičná kvalita.


4. Care - Avon

Po osprchovaní je vhodné použiť telové mlieko. Jasné, že sa nikto nebude krémovať po každom sprchovaní, ale minimálne raz za týždeň by sa to hodilo. Ja mám najnovšie toto mliečko od Avonu. Má peknú vôňu a pôsobí príjemne, ale trbliece sa ! Možno by to bolo normálne fajn, ale na čo sa budem trblietať v posteli resp. pri počítači ? (sprchujem sa večer ak vám to niekomu nejde do hlavy )




Tak článok konečne dokončený. Dúfam, že sa vám páči. Máte aj vy nejaké sprchové lásky, obľúbený rúž alebo niečo také ? Rada si to všetko prečítam :3 

♥ ♥ ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára