nedeľa 6. júla 2014

H&M - High summer looks with Ashley Benson

Skoro pravidelne sledujem na facebooku stránku Celebrity world , ktorú som si mimo iného dosť obľúbila. Len si tak preklikávam obrázky a zrazu narazím na tento dokonalý obrázok s popisom: "Ashley Benson sa stala novou tvárou H&M Summer 2014" .



Som rada, že si vybralo H&M práve ju. Je krásna, prirodzená a super herečka. Ako človek, ktorý sleduje Pretty Little Liars a má tam obľúbenú postavu práve Ashley Benson nemôžem byť šťastnejšia. Vážne nie ! Pozrela som si veci z tejto kolekcie a sú krásne :3 H&M som nikdy vo svojom šatníku nepresadzovala, vlastne som do spomínaného H&M ani nechodila a nič nekupovala. Avšak po tom, čo som si pozrela túto neuveriteľnú kolekciu asi začnem ! :)


"These outfits represent my style very well. I love high-waisted skirts, skinny jeans and loose tops." 
-Ashley Benson ♥



"L.A. is where you can make your dreams happen, at least for me with what I want to do. " 
-Ashley Benson
     
 " My favourite look is the sweatshirt and the white skirt! It is so cute. "
 -Ashley Benson



Must have

Našla som tu pár vecí, ktoré za každú cenu musím mať :3 .. Mami, priprav sa ! Ideme nakupovať. ♥


Ako sa páči táto kolekcia vám ? Máte nejakú vec, ktorú musíte mať alebo dokonca máte nejakú už doma ? :3


♥ ♥ ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára