utorok 8. júla 2014

TAG - Ani neviem ako ho nazvať :D

Čauky ! :3 

Dnes nemám chuť na nič zdĺhavé, preto sem pridám len jednoduchý TAG, ktorý som ukradla z tohto blogu.

Dúfam, že sa bude páčiť a prepáčte mi tú češtinu, ale vážne sa mi tie otázky nechce prepisovať :) Nezabúdajte, že  koment vždy poteší :* ♥ Plus ešte sem pridávam foto s mojou milovanou ségrou ♥



 1) Líbí se ti tvé jméno nebo by ses raději jmenovala jinak ?
Podľa mňa je Adriána jedno z pre mňa najkrajších mien. Tiež tam patria Elizabet, Lea a Sofia ♥

2)Máš nějakou přezdívku ?
Iba skratka mena -> Aďa alebo Aďuš :3

3)Máš nějaký divný zvyk ?
Vždy zabudnem, čo som chcela urobiť :D .. A keď odídem tak si na to spomeniem :D .. Viem, že to nie je zvyk , ale nič lepšie ma v tomto momente nenapadlo :)
4)Jaké drobnosti ti nejvíc lezou na nervy ?

 Spievanie toho istého úseku pesničky 100x dokola ! -_-

5) Co děláš,když jsi nervozní ?

 Klepe sa mi noha ani neviem, či je to klepanie ale také no pobuchávanie v rýchlom tempe :D 

6)Máš smysl pro humor ?
Občas niečo vtipné zahlásim, ale inak nie :( :D
7)Co bys dělala,kdyby ses na jeden den stala mužem ?
Neviem :D .. Asi zistila, čo za čudo mám v nohaviciach :D

8) Jaká je tvá oblíbená vůně ?
Pokosená tráva, po daždi, seno, vôňa mojej kamarátky ♥
9)Která barva převažuje ve tvém šatníku ?
Všetky ! :3

10) Bez čeho nemůžeš žít a čeho stále nemáš dostatek ?
Bez váhania a jednoznačne oblečenie :3 ♥



11) Co bys chtěla studovat ?
Žurnalistika :)

12) Ideální budoucnost ?
Vyštudovanie strednej, potom vysoká Žurnalistika. Po vychodení školy cestovať cestovať cestovať ♥ , popri tom písať knihy. Asi okolo 30 si nájsť dobrú prácu, muža a založiť si rodinu :) .. Ja viem mám to naplánované do detailu ! :D 

13) Kam by ses jednou chtěla podívat ?
Hocikam ♥ Milujem cestovanie a v dospelosti túžim hlavne veľa veľa cestovať. Ale najviac je to asi Paríž, New York, Škótsko, Londýn a Rio de Janeiro :3 :)
 
14)Pozitivní vlastnost ,kterou ráda vidíš u lidí ?
Keď vedia vypočuť a sú blázniví :)
♥ ♥ ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára