streda 2. októbra 2013

Zayn Malik

Konečne som našla moju BIG LOVE ♥ ...

A je too .. Moja láška Zayn Malik ♥ ♥ ... Priniesol mi toho veľa .. Krásne sny , predstavy, dokonca aj novú kamarátku ♥ , ktorá je Adminka na jednej super stránke a píše môj najmilší príbeh ♥ .. Na stránke sa podpisuje originálnou prezývkou *Zerrie* .. Veľmi si rozumieme a je fakt úžasná .. Ďakujem Zaynovi, že som ťa mohla stretnúť :* ♥ ..


A ešte jeden môj výtvor :3 ♥


Niečo čo som sa dozvedela :)
Zayn Malik je spevák skupiny One Direction. Narodený 12. januára 1993 v znamení kozorožec. MOmentálne má priateľku Perrie Edwards (speváčka skupny Little Mix). Zayn so svojimi kolegami Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne a Niall Horan sa stali úspešnými v súťaži X-Factor v roku 2010. Zayn má 3 sestry. Je pakistánského pôvodu. Keby nebol v One Direction bol by učiteľom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára