nedeľa 6. októbra 2013

17. Kapitola

V auparku už sedel Tobi (Nečakané :D !) . Všetci sme sa pekne objali. Bolo to dlhé a príjemné objatie. Bolo to super, iné ako vtedy. Sedeli sme vedľa seba.  Všetko bolo úžasné :) . Ja nohy cez Tobiho nohy , Barča o nás opretá. Je príjemné mať v živote takéto momenty . Milujem ich a žijem pre ne ♥ . Len sme sedeli a rozprávali sa. O čom ? Úplne o všetkom. Už dlho som sa necítila tak dobre. Nechápala som to. Najskôr som Tobiho mala najradšej na svete, potom som mala nervy a teraz je pre mňa veľmi dobrý kamarát a dúfam, že to tak aj ostane. Zrazu prišla kúsok od nás nejaká banda. Boli asi v našom veku a vyzeralo že Tobi ich poznal, pretože si zakývali. Z ich mobilov hrala hlasná a musím uznať že aj úžasná hudba ! ♥ . Púšťala to nejaká baba. Tá pesnička patrila k mojim obľúbeným ♥ . Bola to Miley Cyrus - Love Money Party . Aww ♥ . Zrazu Tobi prehlásil: ,, Poďme tancovať!"  Skoro som spadla keď som to začula. Obe sme sa naň neveriacky pozreli. ,,No vážne ! " prehlásil keď videl naše výrazy. Po chvíli mi to prišiel ako super nápad. Však tancovať viem ! 5rokov som chodila na hip-hop dokým spoločnosť nezkrachovala. Dlhú chvíľku sme museli presviedčať Barču a hudba nám ešte našťastie hrala. ,,Tak začnite." povedala vyzývavo Barča. Tobi sa postavil do stredu. Začal dávať úplne úžasné pohyby. Keď skončil povedala som : ,,Nevedela som, že vieš tak dobre tancovať! " Ako som to dopovedala, pristúpila som k nemu a začala tiež. Neskôr sa pridal aj on a Barča. Zo začiatku Sme sa nasmiali, ale keď sa začali pridávať aj iný, hudba zosilnela a pustili farebné svetielka bolo to o inom. Hneď pri ,,pódiu,, bol obchod s hudbou. Vypožičali nám teda repráky. Napojili sme mobil tej baby a mohlo sa tancovať. A svetielka ani neviem kde sa vzali. Vonku bola už tma, takže ich tam niekto asi pripojil. Začala sa veľká žúrka ! Niektorý si to dokonca fotili a prišlo aj pár novinárov. Bol ot nádherné tak tancovať. Tobi bol neskutočne zlatý a skoro celý čas sme strávili spolu. Nádherne voňal a tie pohyby, to telo. Bol proste úžasný. Naše telá sa navzajom dotýkali v rytme hudby. Všetko to bolo neuveriteľné a myslela som, že len snívam.Asi o dve hodinky bola pauza. Riaditeľ Auparku nám dal doviezť nejaké chlebíčky a vodu. Veľmi milý pán. Všetci sa teda pustili do jedla a vody. Mňa, Barču a Tobiho zavolali novinári a riaditeľ. ,,Oo páni ! Toto čo ste spravili ! To sa hádam ešte ani nikdy nestalo ! Novinári vám spravia pár fotiek, interview a môžete ísť naspäť. Teda ak s tým súhlasíte. Uznajte, že takúto udalosť treba dať do novín ! " povedal s veľkým nadšením riaditeľ. A my sme ako inak súhlasili. Bola som nesmierne šťastná a myslím, že aj Tobi a Barča. Spolu sme sa tešili a obýmali. Keď sme všetko pofotili a spravili krátke interview musela ísť Barča na wc. A Tobi išiel o chvíľu tiež. Nejak som neriešila pri tom rozruchu, že sú spolu sami dvaja. Keďže sa dalo aj mne išla som na wc tiež...



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára