streda 9. decembra 2015

Let´s love our lifes ♥


Deni G. Art & Photography

Ahojte! :)

Zdravím vás zase po určitom čase... Tak čo ako si užívate zimu? A ako zvládate "aby ste sa cez prázdniny nemuseli učiť" písomky? A samozrejme ako zvládate už postupné nakupovanie vianočných darčekov? Ja som s mojou milovanou veľkou fotografkou opäť vybehla von, čo-to sme pofotili a ja vám prinášam nový článok a s ním aj nový OOTD. Dúfam, že sa vám bude páčiť. Všetky vaše tipy, myšlienky a názory mi zanechajte hen dolu v komentári. Love ya <3


December je už tu, Vianoce za dverami, my naberáme obrátky v nakupovaní darčekov pre našich blízkych... Čo sa počasia týka, sem tam nás mrazom olízne zima, sem tam príde opäť jeseň. Zmena počasia, blížiace sa sviatky, pre nás školákov aj rýchle písomky pred prázdninami môžu často privolať nechcený stres. Fakt moc nechcený. Kto oň stojí? Hlavne v takom peknom období, aké nastáva. Stále si hovoríme, že musíme urobiť toto, upratať v predstihu tamto a kúpiť ešte hento, veď je to v zľave... Ale viete čo? Nemusíme nič! Často robíme z komára somára a to neprospieva nášmu psychickému a často i fyzickému zdraviu. Riešime hlúposti, ktoré musíme a pritom vôbec nemusíme. Musíme iba to, čo si sami povieme. Život je cesta bez cieľa (jediný cieľ by mohla byť smrť, ale ako vážne... merať takú cestu pre smrť?). Nemáme cieľ, nemáme povinnosti. Všetci do jedného máme viac slobody, ako si vieme predstaviť. Zastavme sa, blížia sa sviatky pokoja, upokojme sa...

Alebo viete čo? Rozmyslela som si to. Máme povinnosti - žiť, milovať, hýbať sa, smiať sa, užívať si, tancovať na párty, cestovať, čítať, objavovať, jesť, rozmaznávať seba, svojich blízkych! A hlavne, keď už sa blížia tie milosrdné sviatky, musíme byť dobrí k ostatným! Veď karma je zdarma a všetko nám vráti...  

Vychutnávajme si svoj život, milujme ho! Zahoďme starosti a poďme sa baviť!

Avšak baviť sa treba aj vhodne oblečený a ako som už spomínala, počasie je premenlivé. Ale či je zima a či mráz, vždy sa nám hodí v šatníku nejaký ten pekný teplý rolák. Tie sú záchranou situácie, vyzerajú elegantne a keď sú v dobrej farbe, dajú sa jednoducho zladiť. Keďže ten môj je s kr. rukávom hodila som si naň môj milovaný svetrík, no a čierne nohavice sú už klasika. Pri nosení som však vynechala náhrdelník a pri fotení som si mylne myslela, že mi bude pasovať, preto ho ospravedlňte. Hádam sa vám aj tak budem páčiť :**


 Svetrík - New Yorker
Topánky - Deichmann

drahý Bože, ďakujem za tento nádherný život a prepáč mi, že som ho nemiloval dostatočne.


With the biggest 
love AA

2 komentáre: