utorok 22. septembra 2015

Moja jediná spása z hororu existencie | Music



Zdravíčko :) 

Nemám tušenie ako toto celé nazvať tak, aby to bolo kreatívne a neopisovalo to priamo, o čom článok bude. Avšak ak si toto čítate, názov už mám pravdepodobne vybratý, tak dúfam, že sa vám aspoň páči. Momentálne by som sa rada s vami podelila o pár hudobných albumov, ktoré sú v poslednej dobe mojím chlebom každodenným, mojou záchranou, úsmevom a spásou zároveň. Čítajte ďalej, možno ste na tom rovnako a možno vás inšpirujem. Who knows?


Miley Cyrus & her dead petz

Nejdem tu tie dokonalé albumy číslovať. Jednak to nedokážem určiť a jednak si to nezaslúžia. Na každom z nich je odvedený kus práce, každý mi priniesol úsmev na pery a zachránil ma pred nudou v autobuse po ceste domov.


Prvý opíšem jeden špeciálny od mojej obľúbenej umelkyne, Miley. Najskôr som tomu albumu nevedela prísť na chuť, ale postupným počúvaním som sa doň totálne zamilovala. Je taký, neviem ho opísať. Wikipedie tento album riadia do experimentálneho popu alebo psychodelie. A myslím, že je to tak presne vystihnuté. Veď si vypočujte sami :P


Nenechajte sa odradiť obalom albumu alebo hneď prvou pesničkou, aj keď som sa snažila vybrať tie najlepšie a tie čo mám najradšej samozrejme. Ak ste niektorí dobrí v angličtine a započúvate sa do textu, niektoré piesne sú trochu crazy, iné majú krásnu pointu :)




Majk Spirit - biely Y

Majk Spirit. Kto ho nepozná? Ja myslím, že všetci z vás o ňom minimálne počuli a veľa z vás má rado aj jeho tvorbu. Viacerí určite vedia, že k bielemu patrí ešte čierny Y. Ja sem pridávam len biely, pretože ten mám osobne radšej a ten by som vám radšej aj predstavila, hoci ten čierny tiež nie je na zahodenie.


Veľa raperov rapujú o neviem akých nezmysloch, ale Majk proste vie o čom točí a to sa mi páči. Jeho pesničky majú pointu, zmysel a pravdupovediac dosť z nich ma dokáže dojať ako žiadne iné. Keď ich počúvate (a myslím počúvate nie že vám hrajú naprázdno do slúchatiek), veľa vecí si dokážete uvedomiť, otvorí vám to oči. Zakaždým keď si vypočujem nejakú z tých zamýšľacích piesní ako je napr. Skúsme to v mieri, zmením sa zase o trošku k lepšiemu. Majk pomáha meniť ľudí, začína revolúciu.


Opäť pridávam aj nejaké na zhodnotenie, ale pravdupovediac netuším, ktoré pridať. Odporúčam si pustiť - Mama, Zamotaný, Masky, Skúsme to v mieri, Raj srdca a všetky ostatné. Oh a nemôžem nespomenúť Zlato, to ma dokáže vždy tak roztoto <3



Posledný album, ktorý chcem spomenúť, je od Seafret. A teraz sa vám musím priznať k pár veciam. Netuším či je to fakt album, pretože tam bolo len 5 pesničiek (snažila som sa nájsť na ulož.to normálny album ale bolo tam len toto); túto pre mnohých asi neznámu skupinu som len pred chvíľou objavila, ale zamilovala som si ju tak, že.. proste moc. A v podstate chcem s vami zdieľať aj ich druhý "album", ale ako som spomínala vyššie neviem na isto, či sú to albumy, preto som to spojila.


Jeden sa volá Oceans a druhý Give me something. A sú dokonalé. Pomalé, jemné a krásne. Proste ich milujem ♥. A práve som zistila, že tam ani nie je jedna krásna pesnička. Ja sa v tom vôbec nevyznám. Dajme tomu, že vám chcem predstaviť celkovo skupinu, nie len album a bude vybavené. Pustite si ich pesničky a nechajte sa unášať hudbou.



-------------------------------------------------------------------------------------------

To by bolo pre tento článok všetko :)
 Určite sa so mnou podeľte s vašimi názormi do komentárov!

Páčia sa vám uvedené albumy? Ktorý z nich máte najradšej? 
Poznáte skupinu Seafret? Páči sa vám ich tvorba?
Ktoré albumy počúvate v poslednej dobe najviac vy?

S najláskyplnším pozdravom 
vaša bloggerka
AA
♥ 
 

2 komentáre:

  1. Och bože ďakujem za skvelé tipy ❤ Tá skupina je fakt úžasná :) ❤

    OdpovedaťOdstrániť