piatok 15. mája 2015

Sun by me ♥ | Photos



:) Ahojte slniečka (:

Prednedávnom som si prehliadala staré články a našla som jeden s názvom "Photos by me", kde bolo mnoho fotiek oblohy, ktorú tak rada fotím. Na základe tohto objavu som sa rozhodla pridať podobný článok, ale tentoraz s fotkami slnka, ktoré tak milujem ♥


"Ak chceš nasledovať bohov, rob dobre aj nepríjemným osobám, pretože slnko vychádza aj pre zlých a more je k službám aj pirátom."
Lucius Annaeus Seneca


Všetky fotky boli fotené mnou v rôznych obdobiach na mobil (Samsung Galaxy S3).  Dúfam, že ste si vychutnali teraz už častejšie sa vyskytujúce slniečko aj na mojom blogu. ♥

Máte radi slnko?
Páčili sa vám fotky?


Užite si večer a hlavne slnko v nasledujúcich dňoch ♥

With love
AA


6 komentárov:

  1. Krásné fotečky :)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prkně fotky na to že je to focené na telefon:-) jsou to takové relax fotky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milujem slnko leto a teplo❤️ pekne fotky
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež :3 ale aj tak si myslím, že všetky ročné obdobia majú niečo do seba ♥ Ďakujem veľmi pekne :)
      -AA

      Odstrániť