nedeľa 31. mája 2015

Staromestské slávnosti v Žiline | Diary, Event



Zdravíčko :3

Ďalšia udalosť, slávnosť sa konala v našom/mojom meste a mne nedá o tom opäť nenapísať.. Každý Žilinčan tieto slávnosti pozná a iní, ktorí ju nepoznáte len čítajte ďalej :)


 
Jedná sa o slávnosti s názvom Staromestské slávnosti. Bývajú každý rok niekdy v tomto období, trvajú tri dni a je to hádam jedna z najväčších udalostí Žiliny. Všade sú remeselné stánky a dobrá, hlasná hudba sa ozýva úplne po celom centre. Hrali tam kapely ako Zoči Voči, Iné Kafe, Tublatanka, AYA, Hex, Smola a Hrušky... Tieto slávnosti mám veľmi rada, už len kvôli tej atmosfére. Dá sa tam spoznať mnoho nových ľudí. Avšak večerná stránka staromestských by sa dala nazvať aj žilinský deň alkoholu. Tínedžeri, mladí dospelí, dospelí, starí každý mal pohárik/fľašu v ruke. Na každom kroku bola skupinka dobrých priateľov, všetci boli opití, ale dobre naladení. Vtedy práve vtedy je to najlepšie. Vtedy je najhlasnejšia hudba, vtedy je tam najviac ľudí, vtedy je čas na spoznávanie, smiech a zábavu aj keď nie s tým najlepším spôsobom.
 

Ako to ja už mám vo zvyku, píšem sem môj deň. Veľa mojich kamarátov tam bolo i vo štvrtok, ja som tam však zavítala len v piatok. Už ráno sme tam mali "až" hodinový výlet zo školy a potom sme mohli ísť domov. Keďže autobus mi s kamarátkou išiel až oveľa neskôr, prešli sme stánky, kúpili turecký med, perníčky, pelendreky a potom sme si posedeli v parku, vychutnávali si deň. 

Po dvoch hodinách doma som musela skočiť ešte do mesta na jazykovku a potom hurá môžme hýriť do rána. Stretla som sa s najlepšími kamarátkami a išlo sa. Chvíľu sme boli s mojími rodičmi, pretože nás chceli na niečo pozvať a o udalostiach, čo sa stali potom pomlčím, pretože by som mohla pohoršiť čitateľov. Avšak prisahám, že som za celý večer nemala v sebe ani kvapku alkoholu. Zistila som, že sa dá poľahky zabaviť aj bez neho, pretože sa dokážem psychicky nastaviť na stav falošnej opilosti. Potom sme sa už len prechádzali a na každom kroku stretávali priateľov s partiami. Stretla som starú kamarátku z umeleckej, sesternicu, spolužiačky a mnoho iných. Dokonca aj všetky moje staré lásky :D . Všetci mali svoje partie, všetci nás zoznamovali, preto to spoznávanie. Avšak jeden môj zlý zlozvyk je, že mená mi idú jedným uchom dnu druhým von, preto z tej hromady ľudí si pamätám tak dvoch. Nevadí.


Neskôr sme ostali len dve. Bolo už moc hodín, prechádzali sme sa, kúpili si zmrzlinu, zaspievali si s Tublatankou a išli na autobus. Takto to celé skončilo, takto skončil jeden z najlepších dní tohto roka ♥ Blbé je, že asi 10 minút po odchode autobusu bol ohňostroj, ktorý sme bohužiaľ nevideli. Avšak nejak ma to netrápi, zatiaľ sa nechystám zajtra umrieť aby som žiadny iný nevidela :D .

zdroj tejto aj úvodnej fotografie

Neviem, čo viac písať. Viete o slávnosti, o mojom dníku, nič viac vám netreba :D .. No k blogu. V najbližšej dobe bude Spring Instagram Diary, druhé Try New Things a vyhodnotenie prieskumu, na ktoré sa chystám už nejaký ten týždeň. Máte sa na čo tešiť myslím :)

Páčia sa vám Staromestské slávnosti? Boli ste na nich?

Pekný večer :)


With love
AA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára