sobota 4. apríla 2015

Today´s LOOK 19 - I'm an Albatraoz



Zdravíčko! ♥

"You are a diamond, dear. They can´t break you."
 Jeden citátik, ktorý mi poslala kamarátka, keď mi bolo najhoršie a utkvel mi v pamäti. Musela som sa s ním s vami podeliť. Všetci si ho prosím zapamätajte a riaďte sa ním :) 

Po veeľmi dlhej dobe som si pre vás pripravila nový Today´s LOOK. A mimochodom toto je 150-tý článok na mojom blogu, takže dúfam, že sa vám bude páčiť :)

Všetci nedočkavo čakáme na jar, kedy všetko kvitne, sem tam prší sem tam svieti slnko, ale u nás akosi na miesto dažďu vidíme krásne vločky ako v rozprávke. Škoda, že nie je december.. Určite ste už niekde videli vetu - "Výhoda letného času je v tom, že sa môžeme o hodinu dlhšie sánkovať." A je to docela trefné. Veľmi komické sa mi dnes zdalo, keď som vešala na zlatý dážď veľkonočné vajíčka zatiaľčo všade naokolo padali vločky...

Čo som tým mini monológom o počasí chcela povedať. Jedine to, že netreba podceňovať počasie a schovávať čižmičky a teplé oblečenie do skríň na najbližšie mesiace. Ono sa to zdá, chvíľu svieti slnko, avšak o chvíľu padajú vločky...

No späť k outfitu. Na sebe mám v poslednej dobe pre mňa dosť pohodlné legíny, modrý svetrík z New Yorkeru, modré čižmičky, ktoré som si v obchode už na začiatku zimy zamilovala hneď na prvý pohľad a sivý šál, ktorý som vyhrabala niekde v skrini (ako to už so mnou a skriňou býva - nikdy neviem, čo v nej nájdem). Musím podotknúť, že celé toto oblečenie dohromady sa hodí skoro všade (či už do školy, do mesta alebo len na prechádzku) a je neskutočne pohodlné! :)

Takýto pohodlný outfitík si vytvoríte jednoducho - Stačí vám, no to čo mám na sebe v najlepšie dvoch farbách (tým nič nepokazíte), alebo s trochou odvahy a vkusu aj vo viacerých farbách a vzoroch. Ja som však stavila na jednoduchosť a istotu. Hádam sa inšpirujete :)

LOOK


Svetrík - New Yorker
Legíny - New Yorker
Topánky - ???

Backstage

Celé dnešné fotenie bola jedna veľká inprovizácia. Pôvodne som ani nechcela výjsť z domu a nakoniec som fotila s kamarátom na môj mobil (Samsung Galaxy S3). Skvelé :)

No ako ja vždy hovorím momentky sú najlepšie, preto vám ich sem pár prinášam. Do tejto "sekcie" rada pridávam (alebo sa snažím pridávať) aj fotky s fotografom, avšak moje zlatíčko sa nechcelo fotiť, takže naše topánky budú musieť byť postačujúce.


Čo poviete na outfit ?
Radi nosíte legíny ?
Ako trávite veľkú noc ? Máte ju radi ?


Merry Easter and happy summer a pekný zvyšok večera vám prajem ♥

With love
AA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára