sobota 18. apríla 2015

Sweet 16 ♥



Zdravíčko!

Po dlhej dobe konečne článok. Začnem tak zhurta... Minulý štvrtok (t. j. 9.4.2015) som mala narodeniny a dnes by som o tom chcela spraviť mini článok, tak dúfam, že vám to nebude vadiť a prečítate si ako som tento čarovný deň trávila ja. :3  



Začala by som asi tým, že celý dlho očakávaný deň bol už do rána skvelý (rannú chvíľku vymeniť celý deň za trochu spánku nerátam). Ani som nečakala toľko blahoželaní. Hneď ako som vošla do triedy so sprievodom šťastia, dobrej nálady a spolužiačky sa na mňa vyvalili moje lásky, ktoré mi začali blahoželať. Potom to pokračovalo blahoželaním celej triedy, zatiaľ čo som kolovala s cukríkmi, veď to poznáte, karamelky si získajú dušu každého... Ani si neviete predstaviť akú som mala z toho celého radosť ♥ .. 


A môj školský deň bol proste super, pretože väčšinu hodín sme mali voľných, tak sme len sedeli, fotili sa, rozprávali a smiali. Oh, a keď už som aj z časti ten fashion blogger na sebe som mala tmavo modrú košieľku z Tally Wejl a čierne legínové nohavice :)


Po škole ma vzali rodičia, takže som bola skôr doma. Potom mi zagratulovali dali malú tortičku, dokonca prišiel aj darček od krstnej zo Švajčiarska ♥ .. Neskôr som išla s najlepšími kamarátkami von a slávny 9. apríl pomaly skončil.. Ozaj len tak by the way narodila som sa 14:40, keby vás to zaujímalo :D :D .. 


Ak si myslíte, že toto je už koniec článku, tak ste na omyle, pretože ja a moje holky sme oslavovali ešte na druhý deň a to rôznymi spôsobmi, ktoré tu nejdem rozoberať. Len pár mojich najbližších kamarátok (asi 10 :D ) som zavolala na moju mini oslavičku, kde sme si len išli sadnúť niekde do kaviarne. Slnko nám svietilo, bolo teplo, takže sme sa usalašili na terase a asi štyri hodiny sme si išli svoje ♥


Zhruba o siedmej sme prišli a s dvoma najlepšími kamarátkami tie, s ktorými som sa stretla aj deň predtým sme si urobili ešte harty pard s ďalšou tortou a šampanským u nás doma dlho a odhodlane až dokým sme o piatej nezaspali :D .. Poznáte také tie kamarátske prespávačky, takže sem nemusím nič viac písať.


Ku koncu by som chcela všetkým kamarátom  
  • čo si toto prečítali a spomenuli si na mňa, či už na facebooku (verte tomu, že tých bolo dosť :D ), osobne, telefonicky alebo nejakým iným spôsobom...
  • čo mi dali nejaký darček
  • čo boli so mnou na oslave
  • a mojim rodičom, sestre a rodine
z celej hĺbky môjho srdca, čo najviac ako to dokážem aj týmto spôsobom poďakovať.. Takže všetkým veľmi pekne ĎAKUJEM ! ♥ ♥ ♥

A k úplnému koncu by som rada pridala ešte nejaké tie snapík fotky, tak ak ste došli až sem myslím, že ich ešte pár znesiete .. :)


Všetkým, ktorý budú mať v najbližšej dobe narodeniny alebo v poslednej dobe mali, chcem popriať všetko len a len to najlepšie.. Pokiaľ si narodeniny užijete aspoň spolovice tak ako ja budete sa mať skvele.. Prajme tiež veľa zdravíčka, šťastíčka, lásky a hromadu splnených snov ♥


Máte radi narodeniny a narodeninové oslavy ? 
Ako narodeniny väčšinou oslavujete ? 


With love
AA

2 komentáre:

  1. Všetko najlepšie!! :) Ja mám narodky presne mesiac neskôr ako ty, hah.
    Harty Pard :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem <3 Aj tebe všetko najlepšie už popredu :) .. Ďakuje za komentár :)

      Odstrániť