pondelok 9. marca 2015

Instagram-diary #6 (Február)



Príjemný večer všetkým! :)

Konečne tu máme Marec, začiatok jari a s novým mesiacom nesmiem zabudnúť na Instagram diary, kde ukazujem a popisujem moje fotky z Instagramu a tak vám vlastne otváram môj život. 
 
Tiež som to sem zaradila, pretože na mojom blogu je čas Instagramu. Minulý článok som písala celkovo o Instagrame, mojom názore naň (tu) a nabudúce plánujem pridať mojich obľúbených "instagramerov", takže sa hádam máte na čo tešiť :) 

V minulom mesiaci som nemala zas až tak veľa fotiek a myslím, že k nim ani nebudem veľa písať, preto si na chvíľu užite článok! :)


Ako lepšie osláviť sestrine meniny ako na korčuliach? Uznávam pár lepších nápadov by som mala, ale aspoň ja som si to poriadne užila, keďže som bola prvý (a posledný) krát na korčuliach na ľade. Hrozne som si to užila a dala som jedno koliečko za 19s, čo sa mi zdá síce dosť, ale chválili ma, takže.. Čo vy, tiež tak milujete korčuľovanie?

Moja obľúbená báseň od Walta Whitmana, o ktorej si môžete prečítať aj tu. Doslova a do písmena ju milujem, postúpila som s ňou aj do školského kola na Hviezdoslavovi, ale ďalej bohužiaľ nie. Máte i vy nejakú obľúbenú báseň?

Poznáte to, idete sa sánkovať s kamarátkou a ani neviete ako zostanete zahrabaní pod snehom... Až na to, že som mala trochu málo priestoru na dýchanie to tam bolo fajn, horšie to bolo, keď ma tom skoro nechali.. 


Samozrejme ja, veľmi súťaživý typ som sa zúčastnila aj biblickej olympiády. Ale bacha to zo mňa nerobí svätú, len som si prečítala pár stránok, zodpovedala na pár otázok, vyhrala prvé miesto a dostala knihu. Aj tak som mala o desať bodov menej ako bol plný počet a vyhrala som. A to som si myslela, že skončím posledná. Na moje potešenie nie a kniha (plná citátikov), ktorú som vyhrala je fakt skvelá.

Keďže moja spolužiačka a veľmi veľmi dobrá kamarátka vyhrala druhé miesto, išli sme to osláviť do super reštaurácie, ktorú sme náhodne objavili ♥

Kým bol ešte sneh, vybrali sme sa s najlepšou kamarátkou na "prechádzku", ktorá dopadla asi tak, že som prišla domov celá mokrá (keby sa tu našiel niekto úchylný, tak od snehu....) :D :3


O lyžiarskom som vám sem už písala v tomto článku.

S kamarátkou si niekedy píšeme, niekedy nie, a keď si začneme chýbať píšeme si štýlom rozhovoru v súťaži. Myslím, že každý má kamaráta, s ktorým si píše nezmysly.. A keby ste to nevedeli prečítať z obrázka hore, pridávam aj celý samostatný obrázok :) 


A na posledný obrázok myslím, že nemusím nič hovoriť, krásu večerov, tak ako iné veci, všetci dobre poznáme :)


Prvý krát v živote som skúsila pomelo. Neskôr som vyskúšala aj GrepFUJ a prídu mi s pomarančom rovnaké, akurát sú odlišne horké. Dala by som to asi takto, od najsladšieho po najhorkejšie: Pomaranč-Pomelo-Grapefruit. Ale to Pomelo je mňamka a je riadne veľké, takže budete mať toho veľa ♥ 

Jedlo, je moja vášeň proste a losos obzvlášť.. ♥

Cez jarné prázdniny, ktoré vyzerali asi tak, že všetci členovia rodiny okrem mňa boli chorý, som musela vypadnúť do mesta. Na um mi zišla jedine môj miláčik Kika (ktorú ste mohli spoznať už pri messengeri), pretože po dlhom čase, ktorý som ju nevidela (pretože aj lyžiarsky) mi už chýbal truľo môj :3 . A tak sme si pochodili po meste, vyfotili sa ako vily Amalky a bolo nám fajn. Ľudia poviem vám, rozkošnejšie žieňa nenájdete :3

A fotky o naše špinavé zrkadlo na školských toaletách je už klasika.. :D :3 

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Dúfam, že sa vám ďalší náhľad do môjho života páčil a dáte podobný náhľad aj vy mne :) .. Ak máte na blogoch články takéhoto typu neváhajte mi do komentára poslať link, prípadne vaše meno na instagrame. Teším sa na vás :)

Aký je váš najlepší zážitok z Februára ? :)
 
 btw. na tejto pesničke momentálne závislačim :3 ♥

With love
AA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára