sobota 13. septembra 2014

Today´s LOOK 16 - crazy colours


Dnes sa slniečko na chvíľu odvážilo vyliezť spoza mrakov, tak som sa i ja odhodlala vám konečne nafotiť nový TL :3 Tento je v poradí už šestnásty a mne osobne sa veľmi páči :3 Preto dúfam, že sa bude aj vám :)

Fotila som ho s kamarátkou Barčou, ktorej som mimochodom tiež robila fotku. Myslím, že sa podarilo celkom aj moje, aj jej fotenie :3 .. Taktiež mám na fotkách krásnu linku, ktorú mi urobila tiež Barča. Túžim po jej znalosti urobiť linku, pretože mne to vôbec nejde :D Avšak nejdem vás tu zdržiavať zbytočnými kecami :) Užite si Look :3




 Top - Takko Fashion
Sukňa - Reserved
Legíny - ???
Topánky - Deichmann 

Rada by som vám tu dala aj fotku mojej kamarátky a jednu zo zákulisia <3 Takže pokiaľ ste odkrútili koliečkom na myši až sem pozrite si aj tieto dve posledné fotky :* 



♥ ♥ ♥ 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára