pondelok 1. septembra 2014

Back to school TAG


Čavce mravce ! :3

Dnes je posledný prázdninový deň a ja vám prinášam Back to school TAG. Tento tag som ukradla z  Jeanne´s blog, ktorý je mimochodom úžasný ! :3 Trochu som si ho poupravila, ale dúfam, že vám to nevadí ,a že sa vám bude páčiť :)

1. Do ktorej triedy pôjdeš ?
Do prvej :3 Zajtra je môj prvý deň na strednej tak mi držte palce! :)

2. Čo si oblečieš prvý školský deň ?
Skater sukňu, čierne tielko, žltý svetrík a balerínky :3


3. Na čo sa najviac a najmenej tešíš ?
Na nových spolužiakov sa mega teším a neteším sa na učenie...

4. Aká je tvoja najobľúbenejšia časť pripravovania do školy ?
Chystanie oblečenia jednoznačne :3

5. V ktorej triede si začala nosič makeup ? 
Nosím iba špirálu a tú som začala nosiť v siedmom alebo ôsmom ročníku.

6. Kde berieš inšpiráciu na oblečenie do školy ?
Všade, dá sa povedať :)

7.  Ktoré školské pomôcky nakupuješ najradšej ?
Zošity :)

8. Kde najradšej nakupuješ pomôcky ? 
V Ševte :3 Čo mi pripomína, že mám odtiaľ úžasný študentský minidiár len za 1€. Je malý a šikovný. Kúpte si ho a ja vám garantujem,že si ho zamilujete ♡



9. Budeš do školy nosiť batoh alebo ruksak ?
Ruksak.

10. Aký máš ruksak ?
Čisto čierny Puma.

11. Aké tri nekozmetické veci musíš mať so sebou v škole ?
Mobil, kľúče a peňaženku. Nezvyčajné vážne :D

12. Aké tri kozmetické veci musíš mať so sebou v škole ?
Balzam na pery, lesk na pery a špirála.

13. Aký je tvoj jednoduchý účes do školy ?
Obyčajný konský chvost alebo drdol. Tiež sa mi veľmi páči tetno:


 14. Čo najradšej a najčastejšie nosíš do školy ?
Tmavé rifle a rôzne svetríky :3

15. Aké doplnky plánuješ tento rok nosiť ?
Väčšinou náhrdelníky, môj náramok s príveskami a občas nejaký ten prsteň :3


A čo vy tešíte sa do školy ?? :33 Píšte mi do komentárov :)

♥ ♥ ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára