piatok 18. apríla 2014

Alžbetka Šlesárová


Alžbetka Šlesárová

Skvelá kamarátka, jedna z hlavných aktérok v módnych úletoch, tanečníčka a inteligent. 

Dnes som si pre vás pripravila interview s najlepšou kamarátkou. Nemôžete odo mňa čakať žiadnu hviezdu, ale pre nás, jej priateľov je hviezda. Bude tu 25 otázok ohľadom jej tanca, školy, kamarátov, nahliadneme i do súkromia a i neminie ju i jedna výzva. Ak budete pokračovať ďalej uvidíte pekne (mnou) nafotený photoshoot. Možno vás to nebude zaujímať, pretože ju nebudete poznať, ale prečo nespoznať niekoho nového ?




1. Prvá vec.. Ako sa práve teraz máš ?
 Práve teraz sa mám naštvane, urazene, smutne a ja neviem.
2. Ďalej by sme mohli pokračovať rodinou. Máš nejakých súrodencov?
Troch súrodencov. Marek ten má 4 , Lacko bude mať 2 roky a Peter bude mať 20 rokov.
3. Takže si materinský typ ?
Nie, radšej nie. Dajte mi pokoj s deťmi.


4. Taak sa ťa môžem opýtať na priateľov.
Mám jednu skvelú kamarátku nemenovanú .. haha... Adriku.
 5. Nemenovanú ?  .. haha..
A ešte Barču. Ta neviem, to sa väčšinou hádame. Potom Sisu, ona je úplne super i keď spolu moc nechodíme... von .. ani spolu nechodíme .. haha .. Potom Peťa, ona je super, lebo proste chodíme tak vo štvorici vonku s našimi chalanmi.. večer .. haha.. Niekedy u nej prespávam aj tuto u Aďky.
6. Máš priateľa ?
Mám.




7. A čo nám o ňom povieš ? Ber to, ale celkovo, nie že si teraz naňho nahnevaná... haha ..
Úplne ho zbožňujem, úplne najviac, proste ho ľúbim, proste ... tá riť proste .. haha .. proste je úplne super. Má okuliare, má pekné vlasy, má pekné oči, má úplne všetko pekné, aj dievča.. haha.. a má sexi nohy .. chlpaté ... hahaha... A proste je úplne super, je úplne pohodový. Nie je takého výbušného typu ako som ja a je úplne super.
8. Máš nejaké záľuby ?
Tancovanie a kamarátky a chodenie vonku ... s priateľom.
 9. A aký tanec tancuješ ?
Scéniku.



 10. A kde tancuješ ?
V tanečnom divadle Diana v Žiline.
11. A aké je asi najvýznamnejšie ocenenie, ktoré máte ?
Tam toho je .. haha ...  Napríklad teraz prednedávnom sme vyhrali 3x tretie miesto v súťaži "pohyb bez bariér" v žilinskom kraji. A minulý rok sme odtiaľ postúpili do Bratislavy, to bolo celoslovenské a tam sme tiež vyhrali tretie miesto, takže to bolo úplne super. Potom vyhrávame všeliaké aj druhé miesta a prvé sa obšťastí len tak málokedy.
12. A máš tam nejaké kamarátky ?
Áno.


 13. No a môžme napríklad prejsť na to, že aká je tvoja obľúbená kniha ?
Obľúbená kniha.. Džínsový denník  
14. A film ?
Čo ja viem ? Tam je viac tých filmov. Napríklad LOL alebo Osobný strážca, krásny film.
15. Potom obľúbená pesnička ?
Pesnička ? No .. Ja neviem. To sa tak mení podľa obdobia alebo podľa toho akú mám náladu alebo tak. Ale teraz momentálne asi Demons od Imagine Dragons.

16. A čo škola.. Máš ju rada ?
Rada to mám iba proste kvôli tej srande a proste kvôli spolužiakom, ale kvôli tomu učeniu isto nie a učiteľky by som najradšej zabila.
 17. Získavaš v škole nejaké ocenenia ? 
Hej.
18. Napríklad najvýznamnejšie ?
Hmm.. najvýznamnejšie .. asi pochvala riaditeľom .... hahaha...


 19. A čo by si chcela robiť ďalej ?
Ďalej .. Práveže netuším a práve preto som si dala na ďalšiu školu gympel.
20. Potom .. rada plníš výzvy ? 
No podľa toho aké.. Tak rada, no.


21. No tak teraz tu mám pre teba jednu výzvu. Takže, ba mesiac, od stredy by si bola vegetarián a by si si zapisovala, že čo si jedla.
No tak môžem to skúsiť, ale keď budeme mať niečo dobré na obed, tak .. haha ..  Ale nie fakt to skúsim .

 22. Hej ? Fakt, fakt, fakt ? 
Áno.
23. Tak na to budeme aspoň dve ... haha ...
Super.. paradáá .. To akože nemôžem jesť ani salámu ? 
24. Nie .. haha ..
Tak to je pass.. hahaha.. Ja sa bojím ..haha..
25. Neboj .. Inak ďakujem za sexi interview :)
Nemáš zač :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára