nedeľa 9. júna 2013

9. Kapitola

Hneď ráno som si dala na raňajky výbornú škvarenicu so slaninkou. Ja viem.. už by som mala začať chudnúť, ale kto by odolal ?! Obliekla som si teda nové tričko od Gucciho a išla za Barčou. Práve telefonovala s Marekom: ,, .. Áno! Aj ja ťa ľúbim...Nie nepodvádzam ťa nebooj.. Neboj prídem.. ľúbim ťa .. už musím končíť.. páá :* ! " Ako inak ?! Zbohom dobrá nálada. ,,Ahoj zlatíčko." povedala Barča s úsmevom na perách a objala ma. Ja som naopak bola zachmúrená. Ona to neriešila. vedela, že som do Mareka a toto moje chovanie bolo bežné keď telefonovali. Sadli sme si teda k nej na hojdačku. Už som nevydržala ten nápor nového a začala som jej o všetkom hovoriť.. o Oliverovi, Tobim a aj sa ospravedlňovať za ten deň v Lučke. ,,Musíš ma s tým Tobim zoznámiť !" povedala Barča celá napichaná. Zdalo sa mi to čudné, ale nechala som to tak. Ešte chvíľu som rozmýšľala a potom som odpovedala: ,,Ak chceš tak aj dnes o 17-tej ?! " Bola rada a súhlasila. Dokonca ju aj mama pustila. Potajme som dúfala aby ju nepustila, pretože som svoje konanie hneď oľutovala. Čo ak by sa niečo zbehlo ?!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára