štvrtok 18. júna 2015

Milujem svoj rušný život ♥ | Random



Dobre, dobre má to síce názov, že milujem svoj rušný život, ale je asi tak rušný ako každého iného, len sa v poslednej dobe stalo viac akcií (až 3!) a chcela som sa s vami o ne podeliť.
Tak napríklad, kamarátka (balerína) mala vystúpenie, ktoré bolo krásne. A o pár dní mala vystúpenie aj moja druhá kamarátka, ktorá tancuje.. no asi všetko, dá sa tak povedať. Tí mali galaprogram s názvom Horúčka narodeninovej noci, pretože ich tanečná oslavovala 20 rokov. Už spomínaná kamarátka volá sa Katka tancuje v Lentilkách, ktoré sú majsterky na slovensku myslím, že v hip-hop i v disco tanci :3 A tancujú fakt úžasne a ich galaprogramy milujem *-*
Niektorí spolužiaci boli cez víkend na chate, ale ja som nemohla ísť, pretože sme mali gulašku v Košiciach. Hoci na tej chate by som bola radšej, aj v tam bolo super. Mega bola aj výstava Košického zlatého pokladu, na ktorej som bola s mojou rodinou a s premiérom Košíc a jeho deťmi (a ani som o tom nevedela).. Mesto bolo krásne aj keď trochu rozbúrané, ale to teplo! To bolo neznesiteľné, vážne! 
No teraz to už nie je také hrozné, aspoň nás to neláka von, keď treba opravovať známky, všakže. Ja ich už mám našťastie všetky pozaokrúhľované, takže ja si už len idem popredu užívať leto a prázdniny. A ako ste na tom vy? Chystáte sa niekam na dovolenku?
A na záver si nemôžem odpustiť vyznať moju lásku k môjmu obrovskému vzoru, ktorý väčšina nenávidí .. Miley ♥ .. Mne je jedno aké máte na ňu názory, nechce sa mi vypisovať tu, prečo je tak úžasná, ak má niekto voči nej averziu, nepochopí tak či tak :) Doplním článok tiež o veľmi peknú aj keď trochu šialenú pieseň, ktorú v poslednej dobe počúvam stále dokola ♥

Na fotke - Katka (Lav juu ♥) , fialový kvet, ktorý som jej dala a ich plagát.

♥ ♥ ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára