utorok 30. júna 2015

Čo ma robí šťastnou? | Random


Šťastná som keď napíšem článok, ktorý má úspech; keď sa mi podarí napísať články dva dni po sebe; keď zistím, že je toto 170-ty článok; keď môžem pozorovať mačiatka; keď počujem na óčku pesničku, ktorú som už dlho hľadala; keď môžem trochu nostalgicky sledovať svojich spolužiakov posledný deň školy; keď sa mi podarí vybrať kamarátke na narodeniny pekný darček a keď sa proste všetko darí...

Oh a čím by som začala? Asi tým, že sa vám musím veľmi veľmi veľmi pekne poďakovať za komentáre k minulému článku a za to, že ste si ho vôbec prečítali (je najčítanejší za posledný mesiac). Ďalej musím pochváliť sama seba, za tento článok, ale nedalo sa ho nenapísať, veď zajtra sa začne oficiálne najkrajšie obdobie každého tínedžera (aspoň myslím) - leto! ♥

Tomu však predchádzal dnešný deň o ktorom už písalo mnoho blogerov :) Tak čo ako ste si ho užili? A čo ste mali na sebe? Zvolili ste niečo slávnostné alebo ste sa na to vykašľali a hodili si prvé, čo ste našli? Pokiaľ som si dobre všímala, od nás boli všetci za slušných a celkovo to bol veľmi pekný deň. Učiteľka mala dve kôpky kytíc a dve kôpky čokolád a bonboniér (dostala 5 rovnakých), asi budem učiteľka (aspoň ku koncu roka)! Potom sme si išli sadnúť do kaviarne, neskôr sme si zase išli sadnúť (... ehm.. niekam kde sa dá zapiť posledný školský deň, ak viete čo tým myslím..) a posledné miesto, kde spočinuli naše zadky bol bowlingový bar, pretože niektorý hrali a niektorý sa proste tvárili ako kyslé uhorky zatiaľčo jedli citrón z kofoly a nie nebola som to ja (možno).... Nejdem sa tu nostalgicky vyjadrovať o našich začiatkoch v septembri, kedy sme sa ešte nepoznali. Nejdem sa tu vyjadrovať o krásnych chvíľach, ktoré sme spolu prežili. Nejdem sa tu vyjadrovať o tom ako ich milujem (tak ako sa najviac trieda milovať dá). ♥ A nejdem sa tu tiež vyjadrovať o svojom vysvedčení (ale bolo dobré, len jedna trojka.. Aké bolo to vaše?)...

Prejdem radšej na moje malé chlpaté továrne na roztomilosť. Neverili by ste aké je ukľudňujúce sa dívať na ich miniatúrne ksichtíky, pozorovať ako zívajú alebo ako sa dávajú do nepochopiteľných polôh. Každý, kto má rád mačky a mal mačiatka chápe moje možno prehnané pocity.

Prvý krát v histórii tohto blogu by som chcela poblahoželať mojej kamarátke k dnešným narodeninám. Prajem jej všetko najlepšie a aj vám všetkým, ktorý máte v týchto dňoch narodeniny. A ak si toto práve číta, chcem len malý odkaz - Znamenáš pre mňa proste veľa a pridávam všetky trápne pocity lásky, ktoré by tu mali byť vypísané ♥

Dobre, dobre, viem, že je to hrozne dlhý článok na random, ale nedám ho do Diary ako ten včerajší, pretože sa mi tam proste nehodí! Tu sú len moje myšlienky (ale nie tak zocelené aby to boli thougts), nie niečo čo sa mi stalo. Desiatky myšlienok sa mi hrnú hlavou, ale ja to musím ukončiť tým najdôležitejším, čo sa chcem opýtať. Aký článok by ste tu chceli vidieť najbližšie? Dávam vám na výber z - Try new things, Recenzia na Girl Online, outfit, fotky očí, opäť nejaký denníček alebo nejaké tvrdé zamýšľacie posty (napr. Prečo milujem miesto, kde žijem; Už viem, že mám iný pohľad na svet; YOLO trochu inak). Len si vyberte a čo zvolíte za vhodné napíšte do komentára. Vopred ďakujem :)


♥ ♥ ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára