pondelok 22. júna 2015

Deň otcov, ale aj deň kvetov, svetový deň hudby a medzinárodný deň skejtovania | Outfit



Pekný deň! ♥

Po veľmi dlhej dobe je tu opäť outfit, ktorý bol odfotený počas "osláv" mnohých včerajších sviatkov, ktoré ste mohli vyčítať už z názvu článku. Oslavovanie mám veľmi rada a vedenie, že je v daný deň nejaký bláznivý alebo skôr vážny sviatok ma proste baví. Tak sme sa s kamarátkou zobrali von, požičali si foťák a skejtovali s hudbou na plné, obdivovali kvety, užívali život.

Ako ste oslavovali deň otcov vy? Ja som dala tomu svojmu jedinému čokoládku a Jablčnô (jablčný mušt alkoholický/nealkoholický), ktorý som náhodou našla v článku svojej obľúbenej bloggerky. Povedala som si teda, skúsim to kúpiť otcovi uvidíme. A chutilo, ja som bola šťastná, on bol šťastný. Čo viac chcieť?


Jedine to, aby ostatné sviatky nezostali nedocenené. Od rána pršalo, avšak nezastavilo to moju nádej, že prestane a my si užijeme s Kristínkou (kamarátka) krásny dník. Moja viera nebola márna a po prank calle pár kamarátom sme vyrazili už skoro za slniečka von. Rovná cesta, nikde nikto, ideálne. Na lavičku sme položili reprák a pustili hudbu, keď je už ten svetový deň hudby. Mnohý o tomto sviatku ani nevedia a pri tom si bez hudby nevedia predstaviť život... vlastne ani ja som o ňom nevedela... Nevadí už viem a teraz aj vy.

Čo sa týka kvetov - mala som v pláne, že by sme si ich dali do vlasov, ale všetky boli mokré, takže muselo stačiť, že sme ich mali vo váze. ♥

Ku všetkému som čo to povedala, ale skejtovanie akosi vynechávam. Má to svoje dôvody. Bude to tým, že ani jedna z nás to nevie. Tento dvojkoliečkový skejt mám už niekoľko rokov. Na Slovensko som si ho doniesla z Talianska v čase, keď ešte tu nevedeli, že niečo také existuje. Potom ho mal každý druhý. Teraz však už letia long boardy a ja stále neviem ani na tom dvojkoliečkovom. Super. Aďka- 0 Svetové skejtovanie- 1  . Ale! Ja sa to naučím veď dnes som sa už naučila ako tak naskakovať a potom vás všetkých prevalcujem.


LOOK

Čo sa môjho oblečenia týka, mám na sebe biele tielko a karovanú košieľku, ktorá dá sa povedať dodá všetkému istý šmrnc drzosti (teda aspoň mne to tak príde). Nesmiem zabudnúť na postaršie rifle, ktoré som si asi polhodinku pred odchodom trhala, veď musím byť in. Topánky so zvýšenou platformou z minulého roka. Som proste rebel s (ne)novým oblečením. :D A k tomu všetkému pokus o zapletený vrkoč, ktorý som nakoniec aj tak dala dole. Musím sa zmieriť s faktom, že mi copíky proste nepasujú.



Topánky - Gate
Rifle - ???
Tričko - Takko Fashion
Košeľa - Bon Prix

 Backstage

Oh a samozrejme pri každom OOTD článku nesmie chýbať backstage, kde sú dá sa povedať nepodarené zábery, ktoré tak rada ukazujem svetu. Lenže mám strach, že tých je niekedy viac ako z LOOKu, čo asi nie je dobré keďže tento článok má byť prevažne o oblečení.. :D

Oh a poslednú fotku neberte nejak extra vážne. Viem, že vyzerá divne, ale mne sa proste páčila z toho umeleckého hľadiska a inak #nohomo.



With love
your A
♥ 

4 komentáre:

  1. Ta košila je skvělá a moc ti sluší :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super fotky a tá košeľa je božšká :O
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :3 A čo sa týka košele.. Mohla by byť trochu väčšia ale inak je super :))
      -AA

      Odstrániť