nedeľa 29. septembra 2013

Menšie nákupy

Táaakže .. Menšie nákupy už mám za sebou :) .. Neskôr pridám aj fotku toho čo som si kúpila, ale teraz musím myslieť len na jedinú jednu udalosť ..
.. Bola som s mamou v Tescu :D .. zas mi dohovárala kôli blbosti a ja som len zagúľala očami. Akurát okolo šiel jeden chalan .. Mohol mať tak 20-25 ..  Bol hrozne pekný a mal krásne oči ! Dlho sme sa na seba dívali a potom sa usmial. Jeho úsmev... ten úsmev je fakt nezabudnuteľný ! Potom sme sa na seba obzreli.. a ešte raz .. bolo to veľmi pekné .. Keď sme zaplatili zas tam stál. A zas sa usmial.. Bol taký .. neviem to opísať ..  Vtedy sa medzi nami vytvorilo také čudné puto. Na takéto veci som neverila.. pokým som to nezažila. Stále si vybavujem jeho tvár.. úsmev.. ale tie oči ! .. Neviem si spomenúť na farbu ! hrozne ma to ubíja.. mal zelenú, modrú alebo nebodaj sivú ? Netuším ! A myslím, že nad tým budem ešte dlho rozmýšľať .Bolo to dosť zvláštne a ten okamžik keď sa nám stretli pohľady si chcem uschovať navždy. ♥ ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára