sobota 7. septembra 2013

15.Kapitola

Trochu kratšia, ale dúfam, že sa bude páčiť :3

Mám 2 dni :) .. Neviem čo budem asi tak robiť .. Á no jasné príde babka .. Normálne by som bola sklamaná, ale teraz som celkom rada :3 . Aspoň sa nebudem nudiť :D . Ráno som vstala ako nič. Trochu som si poupratovala izbu, pretože keby do nej prišla moja mama asi by ma ihneď zaškrtila. Pri tom (ako vždy) som mala hudbu pustenú pekne na hlas. Pri upratovaní som si spievala a tancovala ako trafená ( Bože ! Som to ale trapka !).. Nemyslela som pri tom na nič. Bolo to proste úžasné ♥ . Poobede keď prišla babka, bola som nadšená. Tak dlho som ju nevidela ! A vždy s ňou bola zábava. Aj keď mi núka do nekonečná niečo jesť.. V momente ako som ju uvidela stáť vo dverách hodila som sa jej okolo krku a dala boštek na jej zvráskavené líce. Ona sa len prekvapene usmiala. Po nejakej dobe ma zavolala do kuchyne. ,,Áno ? " pekne som sa jej spýtala. ,, No boli Vianoce a ja vám nejdem kupovať dary, ktoré sa vám nebudú páčiť. Tu máš mikinu a 20€" povedala a šibalsky sa usmievala. Mikinka bola nádherná. Celá huňatučká. Ako keby som mala na sebe ovcu . Ja viem, že to nieje dobré prirovnanie k nádhernej, ale fakt taká bola ( :D ). A 20€ som si dala so pokladničky. Už som tam mala niečo cez 80€ .. Je čas ísť do mesta. Celé dva dni som trávila doma s babkou. Skladali sme si puzzle, hrali pexeso, kreslili, piekli a podobné.. Dva dni ubehli ani som nevedela ako ..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára