utorok 9. júna 2015

Všetko zlé je na niečo dobré ♥ | Random


:) Ahojky (:
Po dlhšej dobe vás opäť zdravím a po dlhšej dobe som tu s random článkom, ktorý nesie názov ktorý vidíte hore, ktorého myšlienku omieľam skoro v každom druhom článku, ale tento víkend, z ktorého budú fotky bude ich vlastne trochu viac a mnoho z nich ste mohli vidieť na mojom instagrame, mi to pekne potvrdil :3
V prvom rade, musím napísať, že som mala už týždne dopredu dohodnuté stretnutia s priateľmi, ale všetko som to musela zrušiť, kvôli tomu, že sme museli ísť k babke. Bola som nahnevaná? Samozrejme, dlho som si to všetko plánovala a radšej som sa do večera chcela túlať s kamarátmi, než sedieť u babky na zadku.
Avšak potom som si povedala, čo riešim. Aj napriek toľkým záchvatom krátkeho hnevu, po ktorom som sa spamätal to bol nádherný víkend. Fakt som si ho užila, bol v znamení slnka, jahôd a kníh.
V sobotu som väčšinu dňa presedela v záhrade, vybehla som aj na povalu, kde som našla hŕby starých pokladov ešte po pradedkovi. Pár týchto kníh som si i odniesla domov (Moji Milí Slováci, Psychológie, Psychiatria) a nemôžem sa dočkať, kedy bude dosť času sa do nich začítať. Celý deň som zakončila príjemnou prechádzkou na bicykli po cyklotrase. Nádhera ♥
Sladká nedeľa prebiehala následovne -> dostala som akútne ošetrenie otlaku, išla do kostola, kúpila 4kg jahôd, naobedovala sa a hurá domov.
Tak moc som nechcela a tak moc som si užila ♥ Vo všetkých situáciach si môžeme nájsť niečo dobré a postaviť si na tom náladu :)


♥ ♥ ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára