sobota 23. mája 2015

3 otázky 3 odpovede od blogeriek, časť 2 | Youtubers&Bloggers



Ahojte ! :)

Pamätáte si minulý článok s malým prieskumom? Sľubovala som ďalšiu časť s ďalšími 5-timi blogerkami a sľub som dodržala, takže tu máte ďalší článok :) Dúfam, že sa bude páčiť :)

Rekapitulácia "zadania" prieskumu -
Celé to pozostáva z troch resp. štyroch otázok, ktoré som položila mojim obľúbeným alebo len náhodným blogerkám. Prvý krát to bolo mojich 5 obľúbených blogeriek a druhý ďalších päť a nakoniec článok so zhrnutím a mojimi odpoveďami. Tak sa pusťme na to :) Tu sú otázky, ktoré sa týkajú blogov vybraných:

1. Zmenilo ti blogovanie život? Ak áno ako?
2. Ako dlho bloguješ?
3. Je toto tvoj prvý blog?
 

6. Freecoolina
(Fashion blogger) 

1. Zmenilo ti blogovanie život? Ak áno ako?
Ano, blogovani mi zmenilo život. Diky blogu jsem se dostala k priležitostem, ke kterym by jsem se normalne nedostala. Oslovilo me nekolik medii, abych pro ne psala. 

2. Ako dlho bloguješ?
Bloguji teprve rok a dva mesice. Jsem zvedava co prijde, az budu blogovat dele.  :)

3. Je toto tvoj prvý blog?
Je to muj prvni blog.
 

7. Charmed-all   
(blog about everything)
http://charmed-all.blog.cz/ 
  
1. Zmenilo ti blogovanie život? Ak áno ako?
Blogování mi změnilo život jednoznačně! Nejvíc asi v tom, že jsem našla něco, co mě neskutečně baví, nějakým způsobem naplňuje a můžu se tomu ve volném čase věnovat. Díky blogu se mi taky naskytly možnosti a příležitosti, o kterých bych si jinak mohla nechat jenom zdát.
  
2. Ako dlho bloguješ?

Bloguji necelé tři roky, přesněji 30. června oslavím tříleté výročí založení blogu.
  
3. Je toto tvoj prvý blog?


Teoreticky ano. Přibližně pět let zpátky jsem sice měla založené webovky přes estranky.cz, ale téměř vůbec jsem se jim nevěnovala a jako blog to nepočítám. I přesto, že je to můj první blog v pravém slova smyslu, tak jsem ale začínala v úplně jiné oblasti a něco jako "lifestyle" nebo "beauty" mě tenkrát ani nenapadlo.
 

8. Jahoda z Jahodovníku
(beauty blogger)
1. Zmenilo ti blogovanie život? Ak áno ako?
Blogování mi život rozhodně změnilo. Poznala jsem spoustu nových a hodných lidí. Mám větší rozhled v mnoha směrech a utřídila si své názory.  
2. Ako dlho bloguješ?
Když to vše sečtu bude to kolem 10 let. :)
 
3. Je toto tvoj prvý blog?
Není. První blog jsem měla na blog.cz a byl o seriálech, někdy v 8. třídě jsem pak měla blog s kamarádkou o Harry Potterovi, během střední školy jsem měla blog o sobě, něco jaký deníček, občas s recepty. Později jsem ho chtěla resuscitovat, ale už mě to tak nebavilo. A poslední blog je Jahodovník, díky němu mě blogování zase začalo bavit.
 

9. Lifeasiva
(Blogger mostly about beauty, fashion and food)
1. Zmenilo ti blogovanie život? Ak áno ako?
Nepovedala by som že mi blogovanie nejako veľmi zmenilo život, no určite nejaká zmena nastala. Napr. väčšinou svojho voľného času som začala tráviť so všetkým čo s blogom súvisí.
  
2. Ako dlho bloguješ?
 Blogujem už skoro 8 mesiacov.
 
3. Je toto tvoj prvý blog?
Áno, je toto môj prvý blog.  
  
10. Life goes on
(fashion blogger)

1. Zmenilo ti blogovanie život? Ak áno ako?
 Blogovanie mi život nezmenilo ale trocha ho samozrejme ovplyvnilo a to asi v tom ze ľudia sa začali na mňa pozerať trocha inak keď zistili ze blogujem a niektori sa aj vysmievali ale nejako som to už prekusla ďalej pokračujem v blogovani.
 
2. Ako dlho bloguješ?
Blogujem uz rok a pol.
 
3. Je toto tvoj prvý blog?

Áno tento blog je môj uplne prvy a dufam že aj posledny.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Myslím, že ste sa hravo dopracovali až ku koncu :) V najbližších dňoch (a sľubujem, že to neznamená týždeň) bude tretia časť, dá sa povedať menšie vyhodnotenie celého mini prieskumu. Zatiaľ sa majte krásne :)
Čo si myslíte o ich odpovediach? Máte tu nejakú obľúbenkyňu? Čo poviete na nápad na článok?


With love
AA
♥ 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára