pondelok 18. mája 2015

3 otázky 3 odpovede od blogeriek, časť 1 | Youtubers&Bloggers



Ahojte ! :)

Po nezamietnutí a rozmýšľaní o realizácii tej myšlienky, som sa rozhodla, že spravím malý prieskum medzi 10-timi blogerkami. Dočítajte sa ako to zatiaľ dopadlo.  V tomto článku bolo vyspovedaných prvých 5- blogeriek.

Celé to pozostáva z troch resp. štyroch otázok, ktoré som položila mojim obľúbeným alebo len náhodným blogerkám. Keďže som ich vyspovedala 10, dnes prinášam prvú časť s prvými piatimi, ktoré sú takpovediac jedny z mojich najobľúbenejších. Nabudúce bude ďalších päť a nakoniec článok so zhrnutím a mojimi odpoveďami. Tak sa pusťme na to :) Tu sú otázky, ktoré sa týkajú blogov vybraných:

1. Zmenilo ti blogovanie život? Ak áno ako?
2. Ako dlho bloguješ?
3. Je toto tvoj prvý blog?


1. CzechIvy 
(blogger with own opinion)

1. Zmenilo ti blogovanie život? Ak áno ako?
Samozřejmě, že mi blogování změnilo život. Na spoustu věcí se člověk začne dívat jako na téma dalšího článku, je nucen nad spoustou věcí uvažovat... Blogování tě poznámená na celý život.

2. Ako dlho bloguješ?
Pff... Pokud správně počítám, tak 9 měsíců... V září bude mému blogu rok. Jsem pyšnou maminkou kojence :)

3. Je toto tvoj prvý blog?
Nene, není. Již před tímto jsem měla pár blogů, ale vždy skončily po pár měsících. Tento je oproti nim už veterán.


2. Niki Přibylová
(blogger who wants to change world for the better)
(panda)

1. Zmenilo ti blogovanie život? Ak áno ako?
strašne moc.. Uvedomila jsem si že každy sen se muže stat skutečnosti ,jen stači na tom zapracovat..navic,je krasnejši pocit nez když te nekdo "cizi" začne podporovat v tom co delas? Podle me ne.. A taky je to pro me jedna z možnosti jak lidem neco rict.. Mozna napomoct ke zmene..

2. Ako dlho bloguješ?
čoveče :D teď to bude rok na nějaký úrovni.. Ale snad už od deseti mam blog na kterej jsem si sama kdysi psala komentare aby to vypadalo dobre :3 

3. Je toto tvoj prvý blog?
jak jsem se už zminila,neni


3. La mode la style
(fashion and lifestyle blogger)


1. Zmenilo ti blogovanie život? Ak áno ako?
Změnil a hodně, i když to možná na první pohled nevypadá. Je to ve mně, díky blogu jsem přišla na to, co mě baví, co mě naplňuje a hlavně jsem zjistila, kým bych v životě chtěla být/ jakou práci bych chtěla dělat. Naučila jsem se psát (po stylistické stránce) nebo třeba fotit. Je toho hodně. :) A v každém případě mi právě blog ukázal směr, kterým v životě půjdu, a kterým chci jít.


2. Ako dlho
Já ani vlastně nevím. :D Ale dlouhoo. Začlo to s mojí nejlepší kamarádkou. Založily jsme si blog o celebritách, postupně přidávaly i grafiku (díky tomu jsem se hodně naučila), poté se přidala moje solová dráha na blog.cz a momentálně mám blog na blogspotu (blogger). Momentálně jsou to skoro 2 roky a půl, takže kdybych si měla typnout jak dlouho bloguji, tak cca 5-6 let, možná víc :D

3. Je toto tvoj prvý blog?
Haha, no to jsem se rozepsala u druhé odpovědi, tudíž ne, není to můj první blog :) bloguješ?
 

 4. Michellee
 (fashion and lifestyle blogger)
 
1. Zmenilo ti blogovanie život? Ak áno ako?
Blogujem už odmalička, takže to neviem posúdiť.. Možno v tom, že som sa naučila menej riešiť, čo si o mne kto myslí :)
 
2. Ako dlho bloguješ?
Od 4. triedy na ZŠ :)
 
3. Je toto tvoj prvý blog?
Nie, nie.. Radšej to ani nepočítam :D
  

5. Part of Nicol
(fashion and lifestyle blogger)

1. Zmenilo ti blogovanie život? Ak áno ako?
Keďže som si len nedávno založila blog nemôžem tak úplne tvrdiť,že mi blogovanie zmenilo život avšak vždy sa veľmi poteším krásnym komentárom k mojim príspevkom
 
2. Ako dlho bloguješ?
Zatiaľ len 3 mesiace,takže som taký fresh nováčik ;))
 
3. Je toto tvoj prvý blog?
Áno je to môj prvý blog a budem sa snažiť ho stále zlepšovať:)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

To by bolo pre tento diel asi všetko. Myslím, že blogerky boli konkrétne a tiež úprimné. Veľmi pekne im ďakujem za odpovede, neskutočne ma potešili :) 
Čo si myslíte o ich odpovediach? Máte tu nejakú obľúbenkyňu? Čo poviete na nápad na článok?


With love
AA


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára