sobota 15. novembra 2014

Noc tisíce želaní ♥


Ahojte ! :)

Dnes mám pre vás taký denníčkový príspevok. 
Týka sa "Noci tisícich želaní". Je to akcia, ktorá sa koná už tri roky v Žiline. Proste sa zíde hrooozne veľa ľudí a všetci vypúšťame lampióny. Je to naozaj nádhera ! Urobila som pár fotiek, ale to sa proste odfotiť nedá, to treba zažiť ! ♥



No začnem všetko od začiatku dňa :3 

Je 14.11.2014 a ja idem do školy. V škole sa učíme iba prvé štyri hodiny, ktoré aj tak povečšine prespíme. Od rána nás sprevádza dobrá nálada.

Po týchto hodinách ideme do domu umenia Fatra na malý koncert skupiny Off, akože na oslavu dňa študenstva. Nemôžem povedať, že bol zlý. Bolo to fajn.. Bola som v balkóniku (neviem ako inak to povedať) s 2 kamarátkami.. Aj sme si trochu zaspievali Lipovú Lišku (nie som si istá, či sa tak tá pesnička volá, ale vy viete, čo myslím :D ) , ktorú spievali a bolo nám fajn :3 . Najlepšie bolo, keď na nejakej ich pesničke nám dali spievať a všade ticho :D .. Smiala som sa na tom, ale chudáci :/


Skončili sme trochu skôr, ako som počítala, ale nevadí. Menšia parta sme sa vydali do školskej jedálne na obed. Ak vám môžem poradiť.. vážte si svoje jedálne a nechoďte na obed do jedálne na okružnej v Žiline ! :D 

Potom sme išli do "parapapapá ajem lovin in" , kde sme zobrali asi 6 balónov :D .. Pár ľudí sme išli odprevadiť na autobusovú/vlakovú stanicu a tí, ktorí ostali mňa s mojou milovanou Peťkou išli odprevadiť na jazykovú. Po ceste sme rozdávali balóny. Prišiel k nám jeden bezdomovec alebo kto a vypýtal si balón. Samozrejme sme mu dali. A potom sa pýtal, že kde je jeden bar, ktorý sa tak čudne volá. Kamarátka rozmýšľa a zrazu: "Myslíte ten a ten (nepamätám si ako sa volal, mal vážne čudné meno :D )?" .. My sme sa začali len smiať. Tá sa vyzná ! :D

Nasledovala jazykovka. Ale na miesto 3 h. iba dve, aby sme stihli lampióny. Boli sme spojený s nejakými krpcami a tak som sa tam nudila, že som odpočítavala hádam sekundy, kedy bude koniec ! 
( na jazykovke s Peťkou :* ♥ )

Na lampióny som išla so spolužiakmi, teda s tými, ktorý išli. Bolo nás asi 12, myslím. Mali sme sa stretnúť o 16:10 a na ostatných sme čakali 40 min., ale to je nepodstatné :D .. 
16:50 čosi sme stáli na Hlinkovom námestí. Už sa to začalo. Začali sa postupne vypúšťať lampióny. My sme vypustili tri. Na prvom sme boli podpísaný, na druhom boli hlášky a na treťom ani neviem čo :D :) .. 
Bolo to hrozone nádherné a moc som si to užívala <3 Ako som už vyššie napísala, nedá sa to odfotiť, tak aby to vyzeralo tak nádherne ako tam. Svietiace "želania" sa vypúšťali asi hodinu, možno viac :) 



 ( a úžasnou spolužiačkou Kikou :3 Love u ♥ )

Na pol siedmu som išla aj s Peťkou mojou na autobus a doma som sa najedla. Konečne ♥ .. Chcela som si niečo kúpiť po ceste, ale všade bolo tak plno, že kým by som prišla na rad tak by mi ušiel autobus.

Musím zhodnotiť, že ten deň bol v celku krásny. Hlavne vďaka mojej Peťke a Kike, ktoré mi ho najviac zpríjemňovali :3 Ale aj moji ostatní spolužiaci sa podieľali na mojej dobrej nálade, za čo som im mocinko vďačná :) ♥


Dnes na to už len spomínam a teším sa na budúci rok :3

Chcela by som vám ešte ukázať fotky mojej kamarátky, ktorú som fotila. Myslím, že je na nich nádherná a nedá mi to nepodeliť sa s vami o ne :)))


A čo vy ? :) Máte aj vo vašich mestách nejaké takéto akcie ?  :))


With love
AA

1 komentár:

  1. Nádhera :) opravdu nádhera! Škoda, že jsem tohle u nás ještě nezažila :)

    czechivy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť