nedeľa 30. novembra 2014

1. vianočný článok ♥ - Prečo milujem Vianoce ?


Ahojte ! :) 

Dnes je prvá adventná nedeľa, zase tu za chvíľu budú Vianoce. A viete, čo ? Ja sa neskutočne teším ! ♥

Veľa blogeriek sa už na svojich blogoch tiež pripravuje na Vianoce a ja nie som výnimka. Dnes píšem prvý Vianočný článok a až do Vianoc sa budem snažiť písať všetky na túto tématiku. Kto nemá rád Vianoce na tomto blogu útechu od nich asi (určite) nenájde. Peace. :3

Dnes, pre začiatok, som sa rozhodla pre článok, v ktorom spíšem pár bodov, prečo milujem Vianoce.

Dúfam, že sa bude páčiť ♥



Tu je môj mini zoznam, prečo tie skvelé Vianoce milujem :

♥ Začnem celkovo tou skvelou náladou. Proste keď sú Vianoce a pri lepšom je aj sneh, všade je výzdoba je to krásne. Taká tá typická atmoška tú milujem. Tvoria ju vianočné ozdoby, piesne, radosť, iskričky v očiach, stromček,  nákupy, tvoríme ju my <3

♥ Naviažem na bod pred tým.. Vianočné pesničky a filmy ! Tak tie najviac milujem. Patrí to síce k vianočnej nálade, ale myslím, že keď si pustíme k práci vianočnú pesničku alebo si spolu ako rodina sadneme a pustíme film tak je to k nezaplateniu.


♥ Sneh ... ja viem, že posledné roky ho moc nebolo, ale keď sa povie Vianoce tak si predstavím sneh a pesničku Let it snow ♥ .. Proste to k tomu patrí a zrovna na Vianoce by ho malo poriadne prvý krát v zime nakydať :) A ja milujem mocinko moc sneh.

♥ Toto boli také nepodstatná veci, ale teraz prejdime k tým podstatným. Páči sa mi, že sme všetci spolu. Nie len to je krásne, že sme všetci ako rodina za jedným stolom, pomodlíme sa, ale celkovo. Babka s dedom a ostatná rodina.. všetci sa stretneme spolu u babky, dáme si vianočné jedlo, napcháme sa koláčov, dokonca si každý nájde nejaký ten malý povianočný darček. Alebo tiež sa stretávam po polnočnej omši s kamarátkami. Sme šťastné, rozprávame si, čo sme dostali, navzájom si dáme darčeky.

♥ Ďalej je tu obdarúvavanie a vianočné nákupy, ktoré som už trochu spomenula aj vyššie. Ja tak rada dávam niekomu darček, keď proste vidím ako mu od radosti a zvedavosti svietia oči a tá radosť keď to otvorí, všetky tie krásne baliace papiere.. A na nákupy darčekov, s kamarátkami, možno punčom po obchodoch s vianočnou náladou. Ideál.

♥ Musím priznať, že mám rada Vianoce aj kvôli tomu, že aj ja niečo dostanem :3 . Keď idem pod stromček, odbalím baliaci papier a nájdem niečo po čom moje srdiečko prahlo je to skvelý pocit, ktorý každý určite pozná.

♥ Jedloooo !! Ó môj bože skoro som zabudla. Veď Vianoce=veľká kopa koláčov a skvelého jedla. To mi pripomína, že dnes sme robili perníčky už ! A polovica je zjedená, ale to nevadí.. jeéé :3 :D A keď si ešte predstavím linecké, ježe, kokosky, grilášky, strojčekové, punčový, kokosové guličky, burizonové guličky. Mňaaaam ! .. A o kaprovi, zemiakovom šaláte a kapustnici ani nehovorím. Sú to síce kalorické bomby, ale čo tam po tom .. pff ♥


----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okey.. už neviem, čo písať.. Proste Vianoce milujem a zmierte sa s tým ! ♥ A tešte sa na vianočné články aaaž do Vianoc !! ♥


Tešíte sa vy na Vianoce ? Prečo máte radi Vianoce ? Ak nie tak prečo nie ? :)

Zajtra 1.12. ahhh ♥ 

With love
your Xmas lover
AA 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára