pondelok 17. novembra 2014

Mini fitness - 1. mesiac


( všetky obrázky sú z We heart it )

 V zdravom tele, zdravý duch ! :)

Tak nejak by som začala :)) .. Každému sa páči niečo iné. Mne sa páči vyšportovaná postava, avšak teraz nehovorím o opačnom pohlaví ale o sebe. 

Od dnes som začala cvičiť, niečo pre seba robiť.. A chcem sa o to s vami podeliť.


Každý mesiac, bude trocha iná zostava cvikov a budú sa postupne navyšovať. Hoci sa mi veľmi páči vyšportovaná postava, robím to najmä kvôli svojmu zdraviu a tomu neskutočne dobrému pocitu, že pre seba niečo robím. Je to vážne skvelý pocit na nezaplatenie.

Ja som začala cvičiť dnes, možno začnem k tomu chodiť aj do fitka. Kto chce môže začať svičiť so mnou :) .. Veď to robíte pre seba ;)

Na tento mesiac som si dala pre začiatok len 4 jednoduché cviky. Je toho dosť málo, len taká oddychovka a za 10-20 min máte docvičené. Sú tam tieto cviky : 

100 brušákov (sklapačiek)
50 drepov
20 klikov
10 kľukov

Ako som povedala, nie je to nič náročné. Brušáky sú každému dobre známe, drepy a kliky tiež. Možno neviete, čo sú kľuky. Na internete je to väčšinou ukázané ako obyčajné kliky a je to aj dosť podobné, ale ja kľuky cvičím tak trochu inak. Nohy mám položené na stoličke, zadok mám nad zemou a rukami sa držím postele a pomaly sa dávam dole. Dúfam, že ste ma pochopili :)) .. Je to .. no vravím podobné ako kliky. Obe sú pre mňa dosť náročné, ale chce to cvik.

Prejdem k jedlu. V podstate by sme mali 5-7 krát denne každé 2-3 hodinky :) .. Ja sa to snažím dodržiavať a mám to zhruba rozrátané na celý deň. Sladké nejem, okrem bebe keksov, musli a musli tyčiniek alebo iných musli blbostí :D :) A samozrejme nemôžem kofolu, coca colu, nejaké lacné sladené fuj vody, čipsy a podobné somariny :)) Vhodné je jesť veeeľa ovocia a zeleniny <3


Denne by som mala vypiť 3l vody. Nie vždy sa mi to podarí, predsa len je to dosť veľa, ale pokiaľ to ide pijem stále.. Ozaj- mlieko sa na pitie nepočíta, to je skôr ako jedlo.

Samozrejme nesmiem zabudnúť na spánok. 8h spánku musí byť, to je hádam jasné :3

Menšia poznámka :) Cvičím každý deň, okrem soboty a nedele. Cez víkend jem, čo chcem nič nerobím, necvičím :) Pretože tiež nie je zdravé cvičiť non stop celý týždeň :)


Dúfam, že začnete cvičiť aj vy so mnou <3 a že som vám aspoň trochu dodala motivácie začať cvičiť :) .. Urob niečo za čo ti budúcnosť poďakuje ;) :))

♥ ♥ ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára