utorok 15. júla 2014

Today´s LOOK 15 - Black&Pink

Ahojte ! ♥

Konečne a vám hlásim a to rovno s novým LOOKom.  Prepáčte mi za dlhé neozývanie sa, ale chytám veľké zmeny na tomto blogu, takže som nemala veľa času. Zmeny postupom času uvidíte, ale teraz sa pusťme do oblečenia.

Crop topy, bralety či korzety určite patria k letu ! Pasujú skoro ku všetkému a cítite sa v nich tak letne. Dnes som si niečo také hodila na seba aj ja. K tomu som si dala skvelú reťaz zo Shany a ružovo-čiernu sukňu. Možno uveríte, možno nie, ale tú sukňu som si ušila. Hrozne som túžila a i túžim venovať sa navrhovaniu. Vtedy som mala pre to taký ten zápal a rozhodla som si ušiť sukničku. Skočila som si kúpiť látku a na druhý deň mi ležala v skrini nová sukňa.Ku kombinácii crop topu a sukne sa mi najviac hodili tzv. Gladiators , ale ja ich volám jednoducho gladiátorky. Myslím, že celkový outfit vyzerá tak trochu punkovo. Samozrejme som si nemohla zabudnúť slnečné okuliare a dobrého kamaráta, ktorý ma fotil a najlepšiu kamarátku ako morálnu podporu.

 Dúfam, že vám to nebude vadiť a bude sa páčiť :*

 

 Okuliare - Takko Fashion
Reťaz - Shana
Crop top - ???
Sukňa - vlastná výroba
Topánky - Deichmann


 Na koniec by som sem ešte chcela pridať spoločnú selfie ♥



 ♥ ♥ ♥


2 komentáre:

  1. Je to veľmi pekné, ale topánky by som vymenila a dala by som nejaké so zavretou špičkou :)

    OdpovedaťOdstrániť